En Seksi Motor Toplama Anı :)

Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
Bir jawa almıştım bunu mt den arkadaşımız BsaBora topluyordu.Toplarken İlginç görüntüler yakalamış videoyu izleyiniz.:queen:
Motorum 350 cc olup Jawa markadır.Motoru 2 zamanlıdır.1 aşağı 3 yukarı şanzumana sahiptir,27 beygir Type 640 serisinden Style modelidir.
Boyasını,motor kısmını(rektefe-piston sekman-krang) işlerini yaptı.
Görsel değişiklik olarak boyasından belli olduğu gibi far,km saati,km saati ve redüktörü,koltuğu değişti.
Km saati cbx 750 hondanın göstergesidir.Jawanın km saati hiç bu kadar doğru göstermemişti :) far ise Arora zorronun ama üst kısmına ek bir parca yapmış kendisi oda
aroranın elektirikli bisikletinin bir parcası.Pistonları 60 mm de.Yaparken hiç müdahalede bulunmadım ne çıkarsa bahtıma dedim.Eline koluna sağlık.Herkese kazasız sürüşler.

VİDEO LİNKİ http://www.youtube.com/watch?v=zpJTjVuKwwc













 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Motoru keşke kırmızı - beyaz sade bıraksaymışsınız. Airbrush da yıldırım biraz abartılmış.
Bu arada video için seni kınıyorum. Motor toplamadır diye baktım. fatmagülün suçu ne çıktı ? hakkında şikayette bulunacağım. yardım ve yataklıktan.
Birde şantaj yapıp video ya almışsınız. ayıp vallahi ayıp. :p
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Motor çok güzel olmuş.Bence biraz abartılı ama bu benim görüşüm yani sadelikten yanayım senin zevkini bilemem.Elinize sağlık.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
yanlız göstergeye hasta oldum ben ...:cyclopsan
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
senin çırak işi gücü bırakmış başka işlere dalmış. başka motor üzerinde çalışıyor :)
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
çok guzel olmus elinize sağlık kafalık grenajıda arora zorro 150 nin ki sanırım
 
Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
349
Selam Arkadaşlar,Motoru Ben yaptım.Burada hiçbirşey abartı değil.Eğer orjinal bir motor toplamıyorsak sebepleri var.Orijinal diyoruz da orijinallik nedir ? Boya mı ? Kaportamı ?
Elinize çuvalda bir motor geliyor sizden iş yapılması isteniyor (bu motor çuvalda gelmedi ama çuvalda gelen çok motoru toplayıp gönderdik) parça yok,olan parca başka şehirlerde geldi gelecek 1 hafta geciyor 1 ay geciyor zaman değerli bizim için başka bir işte calışıyorum işimden arta kalan zamanlarda böyle uğraşıyorum. Kaç tane arkadaş bu abartı denilen motorunun kendisinin olmasını istiyordur acaba,Amerikada ki orange yapınca motor oluyor biz yapınca abartı oluyor buna karşıyım ben.Sade motor yapılacaksa gelen motorda ona keza sade olmalı.Jawanın km saati berbat yapmış cekoslovak,devir saati berbat doğruyu göstermiyor,krangı doğru yapılmasın adamı motordan soğutur bunların önüne geçip şekle sokup motor yapıyorum eee bu orjinal değilki diyen arkadaşlar kusura bakmasınlar artık.

Kürşad farla diğer parcaların boyası aynı değil yanlış yaptık sana.Kapalı ortamda air brush yaparken tineri fazla solumuşum :) :) birde uğraşırken absinth içtim :) hatta biraz uyduruk oldu yakından arkadaşlar görmeyince güzel olmuş diyorlar :) heheheh.Karburator memeleri ortadakini 140 yaptım diğerini 100 yaptım deli gibi gaz yemesinin sebeblerinden biriside o, sen onları 90-72 yap yoksa ocağına nar ağacı, ceviz ağacı, incir ağacı diker :queen: debriyajı değiştirdim kalkışta sert bırakınca tekere gelişinin sebebi o :mrgreen:.Dikkat et 1000 km ye kadar 90-100 arası kullan sonra silindirleri söküp bakacam krepaj yoksa rahat rahat uzun yolda gazlarsın.
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
Selam Arkadaşlar,Motoru Ben yaptım.Burada hiçbirşey abartı değil.Eğer orjinal bir motor toplamıyorsak sebepleri var.Orijinal diyoruz da orijinallik nedir ? Boya mı ? Kaportamı ?
Elinize çuvalda bir motor geliyor sizden iş yapılması isteniyor (bu motor çuvalda gelmedi ama çuvalda gelen çok motoru toplayıp gönderdik) parça yok,olan parca başka şehirlerde geldi gelecek 1 hafta geciyor 1 ay geciyor zaman değerli bizim için başka bir işte calışıyorum işimden arta kalan zamanlarda böyle uğraşıyorum. Kaç tane arkadaş bu abartı denilen motorunun kendisinin olmasını istiyordur acaba,Amerikada ki orange yapınca motor oluyor biz yapınca abartı oluyor buna karşıyım ben.Sade motor yapılacaksa gelen motorda ona keza sade olmalı.Jawanın km saati berbat yapmış cekoslovak,devir saati berbat doğruyu göstermiyor,krangı doğru yapılmasın adamı motordan soğutur bunların önüne geçip şekle sokup motor yapıyorum eee bu orjinal değilki diyen arkadaşlar kusura bakmasınlar artık.

Kürşad farla diğer parcaların boyası aynı değil yanlış yaptık sana.Kapalı ortamda air brush yaparken tineri fazla solumuşum :) :) birde uğraşırken absinth içtim :) hatta biraz uyduruk oldu yakından arkadaşlar görmeyince güzel olmuş diyorlar :) heheheh.Karburator memeleri ortadakini 140 yaptım diğerini 100 yaptım deli gibi gaz yemesinin sebeblerinden biriside o, sen onları 90-72 yap yoksa ocağına nar ağacı, ceviz ağacı, incir ağacı diker :queen: debriyajı değiştirdim kalkışta sert bırakınca tekere gelişinin sebebi o :mrgreen:.Dikkat et 1000 km ye kadar 90-100 arası kullan sonra silindirleri söküp bakacam krepaj yoksa rahat rahat uzun yolda gazlarsın.
Ben motorumu beğendim ticari olarak bile düşünebilirim yani bu işi.Yolda gidişi,görünümü on numara.
1-Kırmızı ışıkta durunca tüm kafalar sana dönüyorsa,
2- Motosiklet ortamına girince herkes başına toplanıyorsa
3-Muadilleri arasında emsalsizse''Sen başarılısın kardeşim'' sıkıntı yok.
Amerikadaki orange falan onların elinin altında herşey var Amerika da olmanın avantajı bu.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Toplayan arkadaşımın ellerine emeğine sağlık müthiş olmuş :cat: sizde iyi günlerde keyifle kazasız belasız kullanın inş. :rendeer:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Ellerinize sağlık, motosiklet güzelde, bana göre; renkler, desenler ve kafadaki o yeni tasarım far çirkin.

Bu benim kişisel görüşümdür, beğenmediğim halde beğenen arkadaşları nasıl ki "ya bunu nasıl beğenirsin zevksiz" diye eleştirmiyorsam, sizinde beğenmeyenleri eleştirme hakkınız yok sanırım.

Beğenmeyen arkadaşlara verip veriştirmişsiniz ama nasıl ki "emeğe saygı" deniyor, fikirlerede saygı göstermek lazım. Bu motosikleti ve resimlerini "herkez süper diyecek lan" diye mi paylaşıyorsunuz? Yoksa fikir almak, beğeniye sunmak için mi? Elin Japonu Inazuma yapıyor, Ninja yapıyor milyon kişi eleştriyor, biz burada "arkadaş renk biraz fazla kaçmış" diyince bir dayak yemediğimiz kalıyor.

Madem ki paylaşıyoruz, eleştriyede açık olalım lütfen ...
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
386
Ellerinize sağlık, motosiklet güzelde, bana göre; renkler, desenler ve kafadaki o yeni tasarım far çirkin.

Bu benim kişisel görüşümdür, beğenmediğim halde beğenen arkadaşları nasıl ki "ya bunu nasıl beğenirsin zevksiz" diye eleştirmiyorsam, sizinde beğenmeyenleri eleştirme hakkınız yok sanırım.

Beğenmeyen arkadaşlara verip veriştirmişsiniz ama nasıl ki "emeğe saygı" deniyor, fikirlerede saygı göstermek lazım. Bu motosikleti ve resimlerini "herkez süper diyecek lan" diye mi paylaşıyorsunuz? Yoksa fikir almak, beğeniye sunmak için mi? Elin Japonu Inazuma yapıyor, Ninja yapıyor milyon kişi eleştriyor, biz burada "arkadaş renk biraz fazla kaçmış" diyince bir dayak yemediğimiz kalıyor.

Madem ki paylaşıyoruz, eleştriyede açık olalım lütfen ...
Eleştiriye açığız. Far olmamış doğru Türkiye'de tek,desenlerde olmamış oda Türkiyede tek...Bu motorun resimlerini fikir almak için yayınlamıyoruz
YAPILMIŞ MOTOR İÇİN FİKİR ALINMAZ artık yapılmıştır..Fikir alacak olsak konuyu genelde sorardık nasıl yapalım falan derdik.Sormadık,fikir almadık çünkü fikir alırsak kendi istediğimiz değil başkasının istediği olur.Beğeniyede sunmuyoruz beğenin demiyoruz...Leş gibi bir motorun hurda gibi bir motorun en az para ile nasıl bu hale gelebileceğini gösteriyoruz.
Emek eden adam varya o bilir nasıl bu hale getirildiğini ondan verip veriştirmiş bsabora kardeşim.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Eleştiriye açığız. Far olmamış doğru Türkiye'de tek,desenlerde olmamış oda Türkiyede tek...Bu motorun resimlerini fikir almak için yayınlamıyoruz
YAPILMIŞ MOTOR İÇİN FİKİR ALINMAZ artık yapılmıştır..Fikir alacak olsak konuyu genelde sorardık nasıl yapalım falan derdik.Sormadık,fikir almadık çünkü fikir alırsak kendi istediğimiz değil başkasının istediği olur.Beğeniyede sunmuyoruz beğenin demiyoruz...Leş gibi bir motorun hurda gibi bir motorun en az para ile nasıl bu hale gelebileceğini gösteriyoruz.
Emek eden adam varya o bilir nasıl bu hale getirildiğini ondan verip veriştirmiş bsabora kardeşim.

Emeğinize diyecek yok. Helal olsun. Fikir beyan edenler, "şu şöyle olaymış" diyenler, hatta ve hatta teker şişiremeyenler dahi eleştricektir. Ki herkes düşüncesini söylemekte özgür. Fikirler söylenir de bu vakiiten sonra ÖNERİ' leri dikkate alsanız ne olur, almasanız ne olur? Heşrey olmuş bitmiş zaten ama öneride bulunanlar olmuş, olacaktır da. Allah sabır versin ...
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Ben çok beğendim elinize sağlık.Far da güzel olmuş sadece o desenler biraz karmaşık olmuş ama sonuçta sizin zevkiniz benim tercihim tek renk olurdu .
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Kürsad hocam hayırlı olsun gule gule ullan.
Bora hocamin da ellerine saglik cok guzel os cikarmis yine!
Bu arada Fotografardaki siyah jawa da cok guzel ve temiz gorunuyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst