Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

600 cc lik için ne kadar tecrübe gerekir ???

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Buraya erkek geleydi..Dalga gecerlerdi.. Bayan gelmiş ne kadar iyisiniz siz öyle
    ÖZALTIN, Kiraz'', hayat2teker ve 4 diğerleri bunu beğendiler..
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    23 Ağustos 2012
    anladım trgy ankaradayım hondayla görüştüm eğitim verceklerini söylediler ama tanıdık bi motor hocasıda var bakalım hangisi olursa eğitim alıcaz

  3. #23
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    bence geçilmez. Geçerseniz anlıyacaksınız ne demek istediğimi. Uzun uzun yazmaya gerek yok şimdi.

  4. #24

    Üyelik
    16 Ocak 2013
    600 lük ile 500 lük arasında pek fark yok ama bu yıl honda 500cc lik cbr getirecek. bu da değerlendirilebilir.
    ayrıca bende yeniyim. 250 ninja ile 2012 eylül de motor kullanmaya başladım. bu nedenle koruma ekipmanlarına çok para gidiyor bu kısmını da atlamayalım.
    örneğin benim aldığım ekipmanlar 1.000 tl shoei kask, 140 tl revit eldiven, 450 tl revit mont, kilit branda falan neredeyse 2.000 tl bütçe gerekiyor.

  5. #25
    ÖzLeMKaYrA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki An 125 HK, RKS Titanik, RTR TVS Apache
    Alıntı trgy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otomobil ve dolayısıyla trafik tecrüben yoksa çok temkinli olmalısın şakaya gelmez bu iş ,eğitim alabilme imkanın varsa değerlendir kesinlikle, İstanbul'da Honda ,Ankara'da Ulusan v.b yerler var ,cbr 125 güzel ve ideal bir başlangıç motoru olacaktır senin için .


    Demek istediğim buydu...
    Motor ölüm korkusu değil, yaşam sevincidir...

  6. #26
    SlowDriver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Bursa/Osmangazi
    Motosikleti
    Mondial 151RS(Rahmetli) Mondial 125 Drift (Yeni)
    Öncelikle küçük bir motosiklet ile her türlü hava koşulunda, yoğun trafikte motosiklet kullanıp hakimiyet ve reflekslerin geliştirilmesi gerekli.. Bu ne kadar sürer size bağlı ama her türlü hava koşulu için en az bir yıl geçmesi lazım. Racing motosikletler arasında dağlar kadar güç farkları var. Kesinlikle şakaya gelmiyor yıllarca sccoter den tutun her çeşit vitesli kullanmış ama 600 cc ve üstü motosiklet ile küçük bir hatası karşılığında ölen ve sakat kalan arkadaşlarım var. Gaz kolu ne kadar dönüyor diye merak ederseniz olan sevdiklerinize olur...
    ÖzLeMKaYrA bunu beğendi.

  7. #27
    hellboys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ/Muratlı
    Motosikleti
    Honda CBR 600FA 2013
    bence başlangıç motoru yüksek tutulmalı örneğin cbr250 gt250r eğitim olarak mutlaka honda nın verdiği eğitim alınmalı ayrıca denk gelirse california superbike school istanbul parkta eğitim vermeye geliyor bence bunu mutlaka almanız gerek r6 için benim düşüncem böyle

  8. #28
    Ufuk İnkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa/Osmangazi
    Motosikleti
    Repsol 2006 / Cbr 125 R ( 2011 ) Hyosung Gt 250 R.
    Helva yedirirsin millete bu düşüncelerle :D
    hellboys ve braingulp bunu beğendiler.
    4 Teker bedenimi, 2 Teker ruhumu taşır
    Yanlamak biz de ata sporu!

  9. #29

    Üyelik
    23 Ağustos 2012
    anladım teşekkürler gerekli ekipmanları tamamlıyıp ve eğitim alıp 600 cc liğe gecmek gerek.

  10. #30
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı sıla adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet bılıyorum duymuştum dedıklerınızı ama r6 yı istiyorum fiyatı önemlı değil öderim
    ilk motorum olcak cbr 125 sonra r6 ya gecicem
    bilmiyorum farkındamısınız ama cbr 125 13 hp sanırım r6 ise 125 hp(beygir)

    1 yıl ın bi anlamı yok ben bi yılda 6000 yapıyorum arkadaşım bi yılda 38 binde arada en az bir ara sınıf daha olmalı ve r6 gibi bi makinaya binmek için en en az 60 - 70 bin km tecrübe gereklidir.

    canınızın önemi yoksa bilemem ama ben böyle kimseyi vaz geçiremeyeceğimi biliyorum ama şöyle bir örnek vereyim bi arkadaşım geldi motor alacağım diye 125-150 cc ile başla dedim 250cc ile başladı şanslıydı kaza yapmadan 1 yıl 15000 km sürdü sonra 600 lük alacam dedi 600 hornet aldı şuan yanlış hatırlamıyorsam 3 platin 4 kırık ve bi parmağı kayıp ( full koruma ile yapılan bi kazadır shoıe kask alpline star deri tulum vs. vs.

    bu işin şakası olmaz

    cbr 250 bile acemiler için tehlikeli (acemilik km gerektirmez 15 senedir scooter kullanan yüzbinlerce km devirmiş bir adam ilk vitesli kullandığında acemidir) en ufak fazla gazda tekere kalkan bir makine ve tek silindir

    sen acemiyim diyorsun cbr 125 le başlayacaksın ve r6 ya geçeceksin aradaki kilo farkı kullanım pozisyonu ve en önemlisi güç. r6 kullandım sözde 300 km gibi bir yola gidecektik o motorla arkadaşımındı ama bindikten sonra 30 km sonra indim al sen bu motoru ben kendi motorumu alıp geleyim dedim çocuğa (hastaydı kullanamıyordu) nedenmi? istemsiz tekere geliyor makina öyle çılgın birşey yok :S senin tecrüben ne kadar dersen 10 senedir motor kullanıyorum tecrübem 20.000 km vardır son 2 senesi aktif olmak üzere her tarz motordan test ettim inan ;)

    r6 ile acayip hava basarsın sesi duruşu gücü evet şahane makina ama belki bi iki motor sonra almalısın

    sana önerim (en hızlı şekilde bu olmalı ki bu bile yeterli değil)

    cbr 125 5000-10000
    cbr 250 5000-10000
    er-5 5000-10000
    sonra r6 alırsın sıkılana kadar binersiniz

    saygılarımla

    not: eğer sizi bekleyeniniz merak edeniniz yada sizin ayrılmak istemediğiniz birisi yoksa canınız bu kadar ucuz sa hayabusa ile başlamanızı tavsiye ederim...

  11. #31
    BLaCK_j.W.a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2006
    Şehir
    EsKiŞeHiR
    Motosikleti
    Fz S600
    Alıntı TATLIHIZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buraya erkek geleydi..Dalga gecerlerdi.. Bayan gelmiş ne kadar iyisiniz siz öyle

    hahahaha koptummmm
    insan kadar kendine guvenen bir aciz gormedim!
    insan kadar nankorunu bahsettiginiz kedilerde bile gormedim!........ Sagopa Kajmer

  12. #32

    Üyelik
    23 Ağustos 2012
    Alıntı cd0345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bilmiyorum farkındamısınız ama cbr 125 13 hp sanırım r6 ise 125 hp(beygir)

    1 yıl ın bi anlamı yok ben bi yılda 6000 yapıyorum arkadaşım bi yılda 38 binde arada en az bir ara sınıf daha olmalı ve r6 gibi bi makinaya binmek için en en az 60 - 70 bin km tecrübe gereklidir.

    canınızın önemi yoksa bilemem ama ben böyle kimseyi vaz geçiremeyeceğimi biliyorum ama şöyle bir örnek vereyim bi arkadaşım geldi motor alacağım diye 125-150 cc ile başla dedim 250cc ile başladı şanslıydı kaza yapmadan 1 yıl 15000 km sürdü sonra 600 lük alacam dedi 600 hornet aldı şuan yanlış hatırlamıyorsam 3 platin 4 kırık ve bi parmağı kayıp ( full koruma ile yapılan bi kazadır shoıe kask alpline star deri tulum vs. vs.

    bu işin şakası olmaz

    cbr 250 bile acemiler için tehlikeli (acemilik km gerektirmez 15 senedir scooter kullanan yüzbinlerce km devirmiş bir adam ilk vitesli kullandığında acemidir) en ufak fazla gazda tekere kalkan bir makine ve tek silindir

    sen acemiyim diyorsun cbr 125 le başlayacaksın ve r6 ya geçeceksin aradaki kilo farkı kullanım pozisyonu ve en önemlisi güç. r6 kullandım sözde 300 km gibi bir yola gidecektik o motorla arkadaşımındı ama bindikten sonra 30 km sonra indim al sen bu motoru ben kendi motorumu alıp geleyim dedim çocuğa (hastaydı kullanamıyordu) nedenmi? istemsiz tekere geliyor makina öyle çılgın birşey yok :S senin tecrüben ne kadar dersen 10 senedir motor kullanıyorum tecrübem 20.000 km vardır son 2 senesi aktif olmak üzere her tarz motordan test ettim inan ;)

    r6 ile acayip hava basarsın sesi duruşu gücü evet şahane makina ama belki bi iki motor sonra almalısın

    sana önerim (en hızlı şekilde bu olmalı ki bu bile yeterli değil)

    cbr 125 5000-10000
    cbr 250 5000-10000
    er-5 5000-10000
    sonra r6 alırsın sıkılana kadar binersiniz

    saygılarımla

    not: eğer sizi bekleyeniniz merak edeniniz yada sizin ayrılmak istemediğiniz birisi yoksa canınız bu kadar ucuz sa hayabusa ile başlamanızı tavsiye ederim...
    aslında çok haklısınız...ben yine yzf mi alıp bi 3 sene kullanıcam sanırım. ikilemde kalmamak elde değil bazıları sizin gbı dusnuyo bazıları dikkat edersen ve çok basmassen sorun olmaz dıyo ne yapıcagımı sasırdım

  13. #33
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    Siz daha başlangıç yapmadan.İlerisini düşünmüşsünüz.
    Bir ufak ccile alın başlayın.Kendinizi geliştirin.
    Bu şuna benziyor.Motorum yok.Şimdi ben bir Cbr 250 alsam 2 sene binsem 1000 liğe geçsem.Sonrada yeterli kmden sonra hayabusa alsam iş tamamdır gibi birşey.
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  14. #34

    Üyelik
    25 Temmuz 2012
    Şehir
    Bandırma"
    Motosikleti
    Mondial 150 Mr Vulture ''
    Uzun bir aradan sonra bir foruma bakayım dedim güzel bir konu beni buldu

    Anladığım kadarı ile hiç motosiklet deneyiminiz yok,genelde bu tarz konulara verilen klasik cevapları dikkate almanızı tavsiye ediyorum. ( Daha düşük cc li bir motordan başlayıp işi sağlama almak gibi,tepkileri,sürüş biçimini oturtmak gibi,Türkiye trafiğini,insanların tepkisini benimsemek gibi vs.. ) Böyle başlarsanız geçiş dönemini daha kolay atlatacağınızı ve güvenliğinizin daha sağlam olacağını düşünüyorum.Sizin de bunu biraz düşünmeniz gerekli bence

    Eleştiri gibi gelmesin ama motosiklet almaya karar verdiğimde benim de aklımdaki ilk model r6 idi.Gerekli tecrübeye sahip olduğuma karar verdikten sonra sırasıyla cbr125r - cbr250r- r6 yapmayı düşünüyorum

    unutmadan! hantır hantır motosiklet aradığım zamanlar bu tarz konuları baya takip etmişliğim vardır, dalga geçme konusuna hak veriyorum.
    sıla bunu beğendi.

  15. #35

    Üyelik
    23 Ağustos 2012
    ben sunu anlatmaya çalışıyorum eğer yzf r125 alırsam 3 sene binmeliyim sonra r6 ya gecebılrım ama 2.el cbr 125 veya gt250 alırsam 1 sene sonra r6 ya gecebılırım.
    bu sure zarfında gerekli eğitimide alıcam tabıkı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------

    Alıntı Kiraz'' adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun bir aradan sonra bir foruma bakayım dedim güzel bir konu beni buldu

    Anladığım kadarı ile hiç motosiklet deneyiminiz yok,genelde bu tarz konulara verilen klasik cevapları dikkate almanızı tavsiye ediyorum. ( Daha düşük cc li bir motordan başlayıp işi sağlama almak gibi,tepkileri,sürüş biçimini oturtmak gibi,Türkiye trafiğini,insanların tepkisini benimsemek gibi vs.. ) Böyle başlarsanız geçiş dönemini daha kolay atlatacağınızı ve güvenliğinizin daha sağlam olacağını düşünüyorum.Sizin de bunu biraz düşünmeniz gerekli bence

    Eleştiri gibi gelmesin ama motosiklet almaya karar verdiğimde benim de aklımdaki ilk model r6 idi.Gerekli tecrübeye sahip olduğuma karar verdikten sonra sırasıyla cbr125r - cbr250r- r6 yapmayı düşünüyorum

    unutmadan! hantır hantır motosiklet aradığım zamanlar bu tarz konuları baya takip etmişliğim vardır, dalga geçme konusuna hak veriyorum.
    valla arkadaşım çok haklısın hislerime tercümar oldun saol
    Kiraz'' bunu beğendi.

  16. #36

    Üyelik
    25 Temmuz 2012
    Şehir
    Bandırma"
    Motosikleti
    Mondial 150 Mr Vulture ''
    Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana

    Dediğim gibi lütfen size zarar verecek yanlış kararlarda bulunmayın zaten bayan sürücüler olarak sayımız yok denecek kadar az Allah Korusun bir zarar gelirse ceremesini ömür boyu çekersiniz
    ''Hele ki yaşadığımız ülkenin trafiğinde zamanla ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız,motosiklet kullanıcılarına hiç saygı yok
    sıla bunu beğendi.

  17. #37
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Şu konunun aynısını ben açsaydım beni duman etmiştiniz vallahi...
    Kesin motoru bırakmıştım
    TATLIHIZ bunu beğendi.

  18. #38
    hello_moto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Normal şartlarda, bence 1 yılda 600 CC olmaz.

    (Aynı yollardan hepimiz geçtik. Bende CBF 150 ile başlamıştım sonra ER-6F ye bindim. Şimdi de CBF 1000'e biniyorum. Ama bu yine de çok iyi kullandığım anlamına gelmez, ki benim ehliyetim yaklaşık 20 yıllık.)

    Tabii çok yeteneklisindir, harikasındır... binersin ... genelleme yapmamak lazım. Genel yaklaşım olarak söylüyorum.

    Ağır motor ayrı, hafif motor ayrı. Hafif motorun özgürlüğü de farklı. Devrilirse, kendin kaldırabilirsin. Ama 600 ü kaldırmak da zor. (Umarım hiç devrilmezsin tabii)

    Güvenli sürüş eğitimi almakla, trafiği okumak ayrı konular.

    Motosiklete çok hakim olsan bile, telefonla konuşurken sigara içen sürücünün aniden şerit değiştirmesini öngörmek ayrı.

    Temel olarak sorumlu davranmak gerekir.

    Motor büyütmek için acele etmemek lazım.

  19. #39
    Sel0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha R6 - 2007 Kawasaki Zx-6r 636 - 2013
    yıllardır R6 kullanan birisi olarak almayı düşünen arkadaşlar bence; sert, hırçın bir motor. Tecrübe, eğitim, koruma çok önemli ama racing motor kullanacaksanız bunların yanına irade (gaza gelmeme), motoru çok iyi tanıma( nerede durur, nerede yatar ) ve tabiki cesaret olmalı 600cc lik racing motor almak isteyen, dışardan görüntüye sese bakıp kesin alacağım diyen çoğu arkadaşım artçı olarak benimle ufak bir tur atınca çok sertmiş, bu nasıl birşey, bu uzay mekiği mi, beynim uyuştu gibi sözler söyleyerek vazgeçtiler Ama bu hepsinin vazgeçtiği veya sizlerin vazgeçmesi gerektiği anlamına gelmez. Motora yeni başlayan ve hedefi 600cc racing olan arkadaşlar. önce Eğitimini alın, sonra 125-250 cc bir motor alıp farklı yol şartlarında uzun yolları devirin (en az 20-30 bin km) ve kendinizden emin olduğunuzda gidin bir arkadaşınızdan veya kiralık bir 600 cc racing e binin ve 1 hafta gezin. Eğer işte benim motorum bu diyorsanız hiç düşünmeden bir racing alın ve tadını çıkartın derim

  20. #40
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Bakıyorum herkez pamuk gibi olmuş
    M.balibey ve TATLIHIZ bunu beğendiler.
    Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)