Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

er6f mi gsr 600 mü fazer mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Fazer'in 7000 devirden sonra çıldırmasına ne demeli?

    ER-6 ona göre çooooooooooooooooooooooook daha uysal akıllı uslu ve az yakıyor...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    3 Motor aynı dalda olmayıp 3 üde farklı dallar klasmanında.

    Yani 3üde kendi sınıfında iyi durumda fakat bunları birebir kıyaslamak mantıklı olmaz bu motorlar sadece aynı bütçe şemasında kıyaslanırki eger 3 motordan birini almıcaksan milleti boşuna birbirine düşürüyosun

    er6f 2 silindir 600cc'ye ilk geçiş ilk adım daha uysal daha az masraflı olarak tabikide 2 silindir klasmanında düşünülebilir.

    gsr600 naked farkettiysen. naked bir motorla uzun yol yorabilir ayrıca şehir içine çok fazla gelmez motor blogu rüzgar ister ..

    Fazer ise bambaşka klasmanda. Önde papagan gibi gagası ve + puig cam olduktan sonra rüzgardan korunmanı saglar.

    Uzun yola daha gelir bir makine gerek artçı için gerek topcase gerek sport touring oluşu.

    hareret problemi şehir içinde ve dışında çok söz konusu degildir. bir 600fe ve gsr600e göre daha geç ısınır ve daha geç fan açar.

    Ayrıca yakıtı gsr600 ile er6fin arasındadır.

    Ama ilk 600cc'ye adım atıyorsan er6f ile başlaman dogru olur.

    İlk önce neyi amaçladıgı seç sonra bu 3 modeli kendine sor bizlere degil. hızmı istiyorsun artçı ile dolaşıcakmısın ? konformu istiyorsun ? yada performans ? az yaksınmı istiyorsun ? seçim senin.

    @ero__

    Fazer'in 7000 devirden sonra çıldırmasına ne demeli?
    7bin devirden sonra motor transformens olmuyor düşündügün gibi. Öyle korkulacak bir durum olsaydı VFR'CİLER vtec'den korkardı.

  3. #23
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fazer'in 7000 devirden sonra çıldırmasına ne demeli?

    ER-6 ona göre çooooooooooooooooooooooook daha uysal akıllı uslu ve az yakıyor...
    Fazer üst devirlerdeki tork avantajını gösterene kadar er6n önde götürüyor. Buda 150km civarı hıza tekabul ediyor. Bu durum önceki mesajınızdaki fazer öldürür yargısına ters düşüyor.

    Er6n'nin birçok yönden daha ekonomik olduğu doğrudur ancak teknik veriler dikkate alındığında fazerin daha yüksek devirde max. tork/hp değerine ulaşması onu şehir kullanımı için er6ne göre daha sakin kılıyor.

    Öncelik son hız,ses ve üst devirlerde tork ise fazer; öncelik yakıt,alt devirlerde tork ve 0-100 ise er6n tercih edilmelidir.

  4. #24
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Düşünmüyorum her ikisini de kullandım. Kafamdan uydurduğum şeylermiş gibi konuşmayalım.

    Ayrıca çıplak almanın fazla basamamaya etkisi olduğuna kefilim.

  5. #25
    zerzura - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    Beykoz IST
    Motosikleti
    Yamaha FZ6N
    Bu videoda da hızlanma sıralaması olarak:

    1-) GSR
    2-) FZ6
    3-) ER6


    https://www.youtube.com/watch?v=Zx8pyQK-5vY

    Arkadaşın eklediği diğer videoda niye tam tersi bilmiyorum. Pilotaj?

    Siz karar verin:
    Yamaha: 63.1 Nm @ 10,000 rpm
    Kawasaki: 64 Nm @ 7,000 rpm

    İlk videodaki gibi, ER6'nın arayı bu kadar açabilecek torka sahip olduğuna inanmıyorum. Arada da 26bg kadar fark var. ER6 hiç sürmedim. Sayılar üzerinden mantık yürütüyorum. Saygılar.

  6. #26
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Fazerin kalkista gecilecegine bende inanmiyorum. Okuz gibi gidiyor zira...

  7. #27
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Gsr iyidir iyi

  8. #28
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    gsr daha hoş duruyor

  9. #29
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fazer üst devirlerdeki tork avantajını gösterene kadar er6n önde götürüyor. Buda 150km civarı hıza tekabul ediyor. Bu durum önceki mesajınızdaki fazer öldürür yargısına ters düşüyor.

    Er6n'nin birçok yönden daha ekonomik olduğu doğrudur ancak teknik veriler dikkate alındığında fazerin daha yüksek devirde max. tork/hp değerine ulaşması onu şehir kullanımı için er6ne göre daha sakin kılıyor.

    Öncelik son hız,ses ve üst devirlerde tork ise fazer; öncelik yakıt,alt devirlerde tork ve 0-100 ise er6n tercih edilmelidir.
    Er 6 nın yeni kasasının bile 0-400ü bile 2005 fazerdan1,5 saniye yavaş
    Tecrübesiz er6 kullanıcısı,tecrübesiz fazer kullanıcısını yer kalkışta ama,ikisinide kullanan iyiyse fazer her türlü performans klasmanında önde.

  10. #30
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    gsr 600 gsxr'ın naked versiyonu buraya dikkat fazla çalınmamış naked versiyonu nasıl diyeceksiniz motor bloğu ve arka maşası gelişmiş düzeyde ayrıca tps sensörü gibi saçma salak arızaları gaz tepkisi kötülüğü gibi bir huyunuda duymadım.

    fazera gelirsek arka maşa asma demiri gibi utanmasalar profil demir kaynatacaklarmış :D motor bloğudaki gaz sorunu arka maşa ile oluşan yol tutuş zayıflığı linksiz arka amortisör bunlar benim için başlı başına fazer seçmemek için neden.

    er6 ya gelecek olursak o biraz daha yakıt dostu gibi ses takıntınız yoksa o düşünülebilir ama fazer özellikle gsr 600 varken dönüpte bakamam.

    gelelim yarış işine arkadaşlar yarışta motosikletten önce kullanıcı ön plandadır.

    örnek verecek olursak şehir içinde kullandığım 99 model honda cg 125 titan motosikletim vardı şehir içinde gezerken peşime cbr 250 takıldı biraz aramzlık yapıp gazladım neyse buda beni geçmeye çalışıyor ama nere virajlarda boy boy fark açıyorumdum en sonunun taa düzlükte zar zoruna sidik zoruyla afedersiniz geçti ışıklarda durduk 99 titan dedim adam motora baktı çok güzel gibi bişeyler söyledi.

    bu tür konular için bir lafım var gidondaki eşekse motordaki beygirlerin bir önemi yoktur diye

    not:bunlar kendi görüşlerimdir herkes katılmak yada katılmamak zorunda değil zoruna giden arkadaşlar boş boş laf atma çabalarına girmezlerse sevinirim.
    tr_select bunu beğendi.

  11. #31
    zerzura - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    Beykoz IST
    Motosikleti
    Yamaha FZ6N
    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gsr 600 gsxr'ın naked versiyonu buraya dikkat fazla çalınmamış naked versiyonu nasıl diyeceksiniz motor bloğu ve arka maşası gelişmiş düzeyde ayrıca tps sensörü gibi saçma salak arızaları gaz tepkisi kötülüğü gibi bir huyunuda duymadım.

    fazera gelirsek arka maşa asma demiri gibi utanmasalar profil demir kaynatacaklarmış :D motor bloğudaki gaz sorunu arka maşa ile oluşan yol tutuş zayıflığı linksiz arka amortisör bunlar benim için başlı başına fazer seçmemek için neden.

    er6 ya gelecek olursak o biraz daha yakıt dostu gibi ses takıntınız yoksa o düşünülebilir ama fazer özellikle gsr 600 varken dönüpte bakamam.

    gelelim yarış işine arkadaşlar yarışta motosikletten önce kullanıcı ön plandadır.

    örnek verecek olursak şehir içinde kullandığım 99 model honda cg 125 titan motosikletim vardı şehir içinde gezerken peşime cbr 250 takıldı biraz aramzlık yapıp gazladım neyse buda beni geçmeye çalışıyor ama nere virajlarda boy boy fark açıyorumdum en sonunun taa düzlükte zar zoruna sidik zoruyla afedersiniz geçti ışıklarda durduk 99 titan dedim adam motora baktı çok güzel gibi bişeyler söyledi.

    bu tür konular için bir lafım var gidondaki eşekse motordaki beygirlerin bir önemi yoktur diye

    not:bunlar kendi görüşlerimdir herkes katılmak yada katılmamak zorunda değil zoruna giden arkadaşlar boş boş laf atma çabalarına girmezlerse sevinirim.
    Aynen katılıyorum söylediklerinize. Hornet ve GSR'a göre fren ve amortisör olarak daha zayıftır FZ6.
    Gaz tepkisine gelecek olursak; Düşük devirlerde ki uysallığı yakıt ekonomisi ve sürüş rahatlığı olarak geri dönüyor bize. Dozajlama zorluğu ise bahsettiğiniz, ben bir sıkıntı yaşamadım, ama GSR, ER6 ya da Hornet de kullanmadım.

    Ancak görünüm ve estetik anlayışı göreceli. Bu motorları limitlerde kullanmayacaksanız, görünüm ön planda tutulup FZ6 tercih edilebilir.
    GSR'ın ön tasarımı facia bana göre. ER6'yı da 2 silindir sevmeyenler tercih etmeyecektir.
    FZ6 parça temini açısından da ülkemizde bir tık önde.

  12. #32
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Alıntı zerzura adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen katılıyorum söylediklerinize. Hornet ve GSR'a göre fren ve amortisör olarak daha zayıftır FZ6.
    Gaz tepkisine gelecek olursak; Düşük devirlerde ki uysallığı yakıt ekonomisi ve sürüş rahatlığı olarak geri dönüyor bize. Dozajlama zorluğu ise bahsettiğiniz, ben bir sıkıntı yaşamadım, ama GSR, ER6 ya da Hornet de kullanmadım.

    Ancak görünüm ve estetik anlayışı göreceli. Bu motorları limitlerde kullanmayacaksanız, görünüm ön planda tutulup FZ6 tercih edilebilir.
    GSR'ın ön tasarımı facia bana göre. ER6'yı da 2 silindir sevmeyenler tercih etmeyecektir.
    FZ6 parça temini açısından da ülkemizde bir tık önde.
    Frenleri yazmayı unutmuşum siz tamamlamışsınız ben karbüratörlü eski seri canavar r1 bloklu fzs 1000 modelini kullandım onun gidişide frenleride güzeldi yanlız fz6 da kaliperlerin piston sayısından çalmışlar sumitomo değilde cins bir marka kaliper vardı sanırım tam aklımda değil şimdi yalan söylemiş olmayayım fz6 serisine keşke rn01'in fren bloklarını kullasanlardı çuk diye otururdu bu motora ama firmalar çok kurnaz 3 bıçaklı tıraş bıçağı gibiler göze batan maliyetli yerleri amortisör olsun fren olsun ne olursa hemen tıraşlıyorlar.

    sizde veya öncesiki sahibinde tps sensörü değişmişse eğer sorun kalmıyor denilebilir ama yinede gıcık bir durum gaz tepkisi işi.

    tip olarak benim görüşüm ise fz6n ile gsr 600 arasında pek fark yok ikisininde önü öküzbaşlı antilop gibi çünkü fz6n de zaten gsr gibi ama fazerın kafa grenajı biraz yakışıklı durmasına neden oluyor gsr'ında kuyruğu ve arka maşa görüntüsü çok hoş tabi bu işler zevk meselesi göreceli kavramlar ama amortisör,fre,yol tutuş vs.teknik konular göreceli değil,olmamalı çünkü doğru tektir.

    er6'nın zaten bu makinalar arasında işi yok ama arkadaş sormuş diye öylesine bişeyler yazdık.

    Öküz başlı antiloplar Boynuzları ayna farzedin.Ön taraf hepside aynı



    fazerda kafa grenajının getirdiği bir hava var



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------

    Buda gsr 600'ün arkadan,görünüşü çok hoş,özellikle linkli arka amortisör kaliteli arka maşa r1 tarzı egzoz çıkışları vs.fotoğrafdaki arkadaş ön amortisörleride değiştir on numara olmuş ön farada bişeyler yapılırsa nefis 5 yıldız bir motosiklet olur
    aadrenalin16 bunu beğendi.

  13. #33
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gsr 600 gsxr'ın naked versiyonu buraya dikkat fazla çalınmamış naked versiyonu nasıl diyeceksiniz motor bloğu ve arka maşası gelişmiş düzeyde ayrıca tps sensörü gibi saçma salak arızaları gaz tepkisi kötülüğü gibi bir huyunuda duymadım.

    fazera gelirsek arka maşa asma demiri gibi utanmasalar profil demir kaynatacaklarmış :D motor bloğudaki gaz sorunu arka maşa ile oluşan yol tutuş zayıflığı linksiz arka amortisör bunlar benim için başlı başına fazer seçmemek için neden.

    er6 ya gelecek olursak o biraz daha yakıt dostu gibi ses takıntınız yoksa o düşünülebilir ama fazer özellikle gsr 600 varken dönüpte bakamam.

    gelelim yarış işine arkadaşlar yarışta motosikletten önce kullanıcı ön plandadır.

    örnek verecek olursak şehir içinde kullandığım 99 model honda cg 125 titan motosikletim vardı şehir içinde gezerken peşime cbr 250 takıldı biraz aramzlık yapıp gazladım neyse buda beni geçmeye çalışıyor ama nere virajlarda boy boy fark açıyorumdum en sonunun taa düzlükte zar zoruna sidik zoruyla afedersiniz geçti ışıklarda durduk 99 titan dedim adam motora baktı çok güzel gibi bişeyler söyledi.

    bu tür konular için bir lafım var gidondaki eşekse motordaki beygirlerin bir önemi yoktur diye

    not:bunlar kendi görüşlerimdir herkes katılmak yada katılmamak zorunda değil zoruna giden arkadaşlar boş boş laf atma çabalarına girmezlerse sevinirim.
    Düzlükte sidik zoruyla???

  14. #34
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düzlükte sidik zoruyla???
    Tuhaf olan nedir???? Afedersiniz diye belirttim zaten mesajda...

  15. #35
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Düzlükte cbr 250 nin titanı sidik zoru ile geçmesidir.

    Saçma olmamış mı yazdığınız?

  16. #36
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Alıntı ero__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düzlükte cbr 250 nin titanı sidik zoru ile geçmesidir.

    Saçma olmamış mı yazdığınız?
    Yazılanı doğru okuyup doğru anlasanız bunlara hiç gerek yok virajda boy boy fark açıyordum dedimMantıklı düşünene bu ne demek ?Arkadaşın beni geçmesi için attığım farkı kapatması daha sonra geçmesi demek bu yüzden sidik zoruyla dedim.
    Ayrıca cbr kullanan belki yeni başladı motora tam devrini veremiyor korkuyor vs.vs bir sürü sebep var.işinize gelen yerleri alamadan önce genel düşünmeyi öğrenin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:52 ----------

    Birde titan zır stock değildi ufak tefek dokunuşlarım vardı ve motosiklet aşırı bakımlıydı rüyanda göremeyeceğin temizlikteydi

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...lmadi-%3B.html
    aadrenalin16 bunu beğendi.

  17. #37
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Sizden neyi nasıl düşüneceğimi öğrenecek değilim. Zaten hali hazırda virajda geçilmesi kullanamadığına BARİZ işaretken, hacı muratla bmw solladım demek gibi birşey bu.

  18. #38
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    @ero____

    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    gelelim yarış işine arkadaşlar yarışta motosikletten önce kullanıcı ön plandadır.

    örnek verecek olursak şehir içinde kullandığım 99 model honda cg 125 titan motosikletim vardı şehir içinde gezerken peşime cbr 250 takıldı biraz aramzlık yapıp gazladım neyse buda beni geçmeye çalışıyor ama nere virajlarda boy boy fark açıyorumdum en sonunun taa düzlükte zar zoruna sidik zoruyla afedersiniz geçti ışıklarda durduk 99 titan dedim adam motora baktı çok güzel gibi bişeyler söyledi.

    bu tür konular için bir lafım var gidondaki eşekse motordaki beygirlerin bir önemi yoktur diye

    not:bunlar kendi görüşlerimdir herkes katılmak yada katılmamak zorunda değil zoruna giden arkadaşlar boş boş laf atma çabalarına girmezlerse sevinirim.
    Bilmiyorsan öğreneceksin öğrenmeyeceksen yazdıklarımı okumayacaksın alıntı yapıp cevap yetiştirme peşine düşmeyeceksin...

    Adam gibi okuyup anlayana mesaj gayet açık ve net,örneği vermeden önce başında yazdım,iş motorda değil sürücüdedir diye.
    İşinize geldiği gibi anlayıp laf yetiştirme peşine düşüyorsunuz olayı çirkinleştiriyorsunuz böyle konularla uğraşmaktan bıktığım için mesajın sonuna not bile yazdım.
    YUKARIDAKİ MESAJI SİZİ İLGİLENDİREN KISMIYLA TEKRAR ALINTILADIM TEKRAR OKUYUN !!!
    aadrenalin16 bunu beğendi.

  19. #39
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Tamam en uzağa siz işiyorsunuz tebrik ederim...

  20. #40
    aadrenalin16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Motosikleti
    2014 cbr 600 rr
    Alıntı Ahmet Abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kastettiğiniz performansın tehlike oluşturacağı ise Er6n 160a fazerden daha önce ulaşır. Sırf 4 silindir olduğu için adamı öldürür yakıştırması yapmak birşey ifade etmez. Sürücü bilinçsiz olduktan sonra 50ccde öldürür.

    http://www.youtube.com/watch?v=9W5-SO-nYkA

    4 silindir performanslı, 2 silindir performanssız düşüncesi ilerleyen teknoloji ile birlikte yanılgıdan öteye gidemeyecektir.

    http://www.youtube.com/watch?v=r06i2-qKKHI

    http://www.youtube.com/watch?v=QsUgJxEv0So
    fazer eskı bırkere boru sasi 2003 model vede fazeri kullananda iş yok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------

    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gsr 600 gsxr'ın naked versiyonu buraya dikkat fazla çalınmamış naked versiyonu nasıl diyeceksiniz motor bloğu ve arka maşası gelişmiş düzeyde ayrıca tps sensörü gibi saçma salak arızaları gaz tepkisi kötülüğü gibi bir huyunuda duymadım.

    fazera gelirsek arka maşa asma demiri gibi utanmasalar profil demir kaynatacaklarmış :D motor bloğudaki gaz sorunu arka maşa ile oluşan yol tutuş zayıflığı linksiz arka amortisör bunlar benim için başlı başına fazer seçmemek için neden.

    er6 ya gelecek olursak o biraz daha yakıt dostu gibi ses takıntınız yoksa o düşünülebilir ama fazer özellikle gsr 600 varken dönüpte bakamam.

    gelelim yarış işine arkadaşlar yarışta motosikletten önce kullanıcı ön plandadır.

    örnek verecek olursak şehir içinde kullandığım 99 model honda cg 125 titan motosikletim vardı şehir içinde gezerken peşime cbr 250 takıldı biraz aramzlık yapıp gazladım neyse buda beni geçmeye çalışıyor ama nere virajlarda boy boy fark açıyorumdum en sonunun taa düzlükte zar zoruna sidik zoruyla afedersiniz geçti ışıklarda durduk 99 titan dedim adam motora baktı çok güzel gibi bişeyler söyledi.

    bu tür konular için bir lafım var gidondaki eşekse motordaki beygirlerin bir önemi yoktur diye

    not:bunlar kendi görüşlerimdir herkes katılmak yada katılmamak zorunda değil zoruna giden arkadaşlar boş boş laf atma çabalarına girmezlerse sevinirim.
    gsr tork egrısı olarak güzel lakın ufak bır kazada şasinin kafadan kopması adamı uzuyor,dogal olarak piyasada ırçok gsr tamır görmüş şasiyle geziyor.fazerin fren ve amörtısor sorununu çözmek gaye basıt,yzf r1 ön kaliperlerını (çift pistonlu klıperler,şuan s2 fazerde kullanılıyor ve ben gayet memnunum)takarsın.amortisöre gelıncede ister teleskopik ters çatal çıkma amörtisör takıp sertlık yumuşaklık ayararını yapar kafana göre takılırsın.1.500 tlne patlar.gel gelelim kaynaklı sasiden bın kat ıyıdır.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)