Honda CB 125 e devir göstergesi

Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Bildiğimiz üzere Honda cb 125 e modelinde devir saati yok...

i5513441_sany0486-jpg



asya legend 150 modeli cb 125 e 'nin şekil olarak birebir kopyası devir-km göstergeleri de birbirinin tıpatıp kopyası


25012012054037.jpg


Asya legend ile Honda cb 125 e nin hız-devir göstergesi değişimi mümkün müdür sizce?

Mümkün ise eğer ; Devir göstergesinin olmamasını sorun eden arkadaşlara faydası dokunabilir diye düşündüm...(tabi garanti şartlarını falan düşünmek lazım)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------

asya
25012012054925.jpg

honda
hondacb125e3.jpg
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
yuh yaaa harbiden kopyası yoksa honda mı kopya çekti :mrgreen: belki aynı fabrika malı, honda çinde üretiyo ya aynı fabrika malıdır
ama gösterge uyabilir hatta yakında uygulayan olabilir
bende sanlg marka motor vardı sonradan kubamotor yapıştırmışlar, göstergesi ybr ile aynıydı fazla olarak vites göstergesi vardı
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
uyar ama garantiten çıkar gibime geliyor. Bu arada takılacak devir saati km teli gibi tel ile değilde elektrık akımı ile çalışması lazım gelir.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
bnm de dikkatimi çekti öyle asyanın sitesini gezinirken...inşallah işini görr cb125e kullanan arkadaşların....
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
aynı yerde üretilmiş olabilir, eğer öleyse asya motor bile koymuş devir saatinide, honda koymamış. :santa: Hondanın büyük ayıbı bence, kaç kuruş kar etti ordan acaba :farao:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Asya daha yakışıklı,honda şu cb125e'yi ekmek peynir gibi iteledi ya daha da söyleyecek söz yok,avrupa değil de afrika yelpazesine sokuyor Türkiye'yi.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
arkadaşlar 10 yıldır honda kullanıcısı olarak, bu ikisi arasında seçım yapmak zorunda kalsam kesinlıkle asya derdim. Nede olsa ikiside çinli. Asyanın hiç olmazsa artıları var.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
74
arkadaşlar 10 yıldır honda kullanıcısı olarak, bu ikisi arasında seçım yapmak zorunda kalsam kesinlıkle asya derdim. Nede olsa ikiside çinli. Asyanın hiç olmazsa artıları var.

şaka ??? !!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:57 ----------

hocam niye yanlış yönlendiriyorsunuz milleti ? hondanın dünyanın neresinde üretim yaptığının hiç önemi yoktur. parça kalitesi bellidir. bence önce kendiniz çin motorlarına binin sonrasında öneri yapmayı deneyin derim. ben yılların çinli motor sahibi olarak söylüyorum ki aldığım her güne lanet ettim. en sonunda 5 fazla olsun honda olsun dedim gittim honda aldım ben bu kadarını deyim gerisini siz düşünün.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
şaka ??? !!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:57 ----------

hocam niye yanlış yönlendiriyorsunuz milleti ? hondanın dünyanın neresinde üretim yaptığının hiç önemi yoktur. parça kalitesi bellidir. bence önce kendiniz çin motorlarına binin sonrasında öneri yapmayı deneyin derim. ben yılların çinli motor sahibi olarak söylüyorum ki aldığım her güne lanet ettim. en sonunda 5 fazla olsun honda olsun dedim gittim honda aldım ben bu kadarını deyim gerisini siz düşünün.

ya öylede artık isyan etme derecesine geldim. Kımseyi küçük görmem ama afrikaya satılan, 3.CÜ dünya devletlerine satılan nerde en ucuz, en adi çıkardığı yeni mal var. Getirip türkiyede pazarlıyor. Honda dazzler var 150 cc, 14 küsur bg. 100 km de 1.6 litre yakıyomuş. Yanlış hatırlamıyosam eralpt hocam söyledi bu formdan. Gitsin brezilyada satılan cg 125, cg 150 titan fan getirsin. Bizi mal,keriz yerine koyan hondadan bırak motoru, igne dahi almam. İsteyem gitsin alsın. Benim isyanım buna. Son getirdiği modeller arasında sadece cbr 250 hoşuma gitti oda çinden gelmiyor. Aklınızı kullanın derım. Biraz düşünün derim. Çinden getirdikleri modeller 5 para etmez gözümde. Sevgiler, saygılar.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
74
ya öylede artık isyan etme derecesine geldim. Kımseyi küçük görmem ama afrikaya satılan, 3.CÜ dünya devletlerine satılan nerde en ucuz, en adi çıkardığı yeni mal var. Getirip türkiyede pazarlıyor. Honda dazzler var 150 cc, 14 küsur bg. 100 km de 1.6 litre yakıyomuş. Yanlış hatırlamıyosam eralpt hocam söyledi bu formdan. Gitsin brezilyada satılan cg 125, cg 150 titan fan getirsin. Bizi mal,keriz yerine koyan hondadan bırak motoru, igne dahi almam. İsteyem gitsin alsın. Benim isyanım buna. Son getirdiği modeller arasında sadece cbr 250 hoşuma gitti oda çinden gelmiyor. Aklınızı kullanın derım. Biraz düşünün derim. Çinden getirdikleri modeller 5 para etmez gözümde. Sevgiler, saygılar.

sizin ihtiyaçlarınızı karşılamıyor olabilir. ancak ikiside çinli diyerek karşılaştırmak yanlış olur. mesela benim ihtiyaçlarımı karşılıyor. bana göre tek eksiği devir saati. ama açıkcası pek ihtiyaç duymuyorum. ama olsa daha güzel olurdu. sanıyorum türkiyede fiyatı ucuz tutmak zorunda olduklarından dolayı bazı modellerin bazı fonksiyonlarından kısıyorlar. mesela bu motorun avrupa satış fiyatı 3700$ civarında olduğunu görmüştüm. sonuç olarak fiyatı ve yakıtı iyi olduğundan benim için gayet iyi motor. çinli motor alıp pişman olmayana rastlamak zordur ama honda alıp pişman olanı bulmak daha zordur.
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
160
honda ya bak çinçançon dan kopya çekmiş :D
honda diyince aklıma nonda geliyor adamı sattılar ya en iyi oynadığı zamanda :D neyse cbf500 ne kadar yakıyor diye bakıyordum nereye geldim :D
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben pişman değilim mesela. Ama yeni modeller içime sinmiyor. Hondadan motor alacam ve üstünde made in channa yazacak. Bana uymaz. Ne kadar sağlam yapıldığıda tartışılır.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
şaka ??? !!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:57 ----------

hocam niye yanlış yönlendiriyorsunuz milleti ? hondanın dünyanın neresinde üretim yaptığının hiç önemi yoktur. parça kalitesi bellidir. bence önce kendiniz çin motorlarına binin sonrasında öneri yapmayı deneyin derim. ben yılların çinli motor sahibi olarak söylüyorum ki aldığım her güne lanet ettim. en sonunda 5 fazla olsun honda olsun dedim gittim honda aldım ben bu kadarını deyim gerisini siz düşünün.

valla bende asya alırım bence balansör var hem onda en azından titremiyordur esksi gibi çinliler artık kötü motor yapmıyor bendede çinli var aldığım için çok sevinçliyim
 
Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
16
Çinli motor alan 3 4 arkadaşım var daha 6 bin km de hepsi pişman siz siz olun çin malı almayın. İlk başlarda hiç titremiyor ama 4 bini geçtikten sonra neresinden ses geldiği belli olmuyor açıkcası motor sürmekten zevk almıyosun
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
eee çine bulaşırsan yakanı bir araya getiremezsin :D
harbi çinli ya çinin çinini yapmışlar
çin çinnnnn:queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
oo gene honda konusu ben daha yeni görüyorum:p
beyler bu honda nın iç lastiğine kurban olun siz emi:queen:
ne yapacaksınız devir saatini eskiden devir saati mi vardı sanki:mrgreen:
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Devir saati olmayabilir hadi neyse de devir saatinin yeri var yerine CB125E koymuşlar; tek gözlü korsanlar gibi. Bir de papağan gider onun üstüne. Tahtabacaklı gibi titreşim de yapmasın da dikkat edin. :queen: Şakacı honda diyorum dinlemiyosunuz. Adamlar dalga geçiyor bildiğin, yakında tek tekerli motor da getirirler; millet honda yazısı var diye atlar üzerine kesin.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Devir saati olmayabilir hadi neyse de devir saatinin yeri var yerine CB125E koymuşlar; tek gözlü korsanlar gibi. Bir de papağan gider onun üstüne. Tahtabacaklı gibi titreşim de yapmasın da dikkat edin. :queen: Şakacı honda diyorum dinlemiyosunuz. Adamlar dalga geçiyor bildiğin, yakında tek tekerli motor da getirirler; millet honda yazısı var diye atlar üzerine kesin.
yapma murat cım honda hayat onda yani:queen:
yapışştıRR TÜRKİYE YE :pl:
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Çinli motor alan 3 4 arkadaşım var daha 6 bin km de hepsi pişman siz siz olun çin malı almayın. İlk başlarda hiç titremiyor ama 4 bini geçtikten sonra neresinden ses geldiği belli olmuyor açıkcası motor sürmekten zevk almıyosun

2007 model racer200 üm vardı...agustos 2010 da 9.000km de iken aldım....
5 ay önce 32.000 km de sattım...ve kktc ye geldım...
motorun çalışmadıgı bir gün olmadı...gun içinde de en az 50 km yol yapardım...
keşke satmasaydımda ankara da garajımda yatsaydı...
bir benzetme yapayım...
kadınlar gül gibidir...
koklamasını bilene gül, bilmeyene diken olurlar...:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst