- Katılım
- 22 Eki 2010
- Mesajlar
- 203
neredeyse 3 senedir kimsecikler birşey yazmamış mı bu sayfaya..?
Yeniden ve yine bir CB500F (2018) ile yollardayım...özlemişim bu makinenin homurtusunu...
Herkese kazasız belasız sürüşler...
Yeniden ve yine bir CB500F (2018) ile yollardayım...özlemişim bu makinenin homurtusunu...
Herkese kazasız belasız sürüşler...