- Katılım
- 11 May 2008
- Mesajlar
- 75
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Slm ,
1 hafta önce uzun araştırmlar sonucu bir suzuki an 125 hk aldım. Ve gerçekten hayatıma renk geldi bu kadar güzel bir scooter olur yani Suzuki adına yakışır bir ürün sunmuş piyasaya.Motorun gücünü seriliğini hemen hissediyorsunuz.Denge süper en yavaşladığınız anda bile durmadan yere ayaklarınızı koymanıza gerek kalmıyor yani bu kadar dengeli. Depo 7 lt. ancak bu scooter gerçekten yakmıyor. İlk depom ama 300 km yapar gibi geliyor 1 depoyla. Aracın şimdi rodajını yapıyorum 50-60 arası hızı zaten banamısın demiyor. ara sıra tarfiğe göre hızlanıyorum çok rahat hızlanıyor ve inanılmaz seri.Scooter acayip ilgi çekiyor, cinliler baka kalıyor zaten
) 1 gr. pişman olmadım aldığıma. üstelik 2390-ytl + kask-branda-a2 ehliyet kursu bedava bu fiyata şehir içi kullanım ve kolaylık açısından bu araç bedava sayılır. bu araçla ilgili Her türlü sorunuz cevaplanır . Düşünen arkadaşlar düşünmeyin derim bence hemen alıp binmeye başlayın mağlum ilkbahar yaz günleri geldi artık .
1 hafta önce uzun araştırmlar sonucu bir suzuki an 125 hk aldım. Ve gerçekten hayatıma renk geldi bu kadar güzel bir scooter olur yani Suzuki adına yakışır bir ürün sunmuş piyasaya.Motorun gücünü seriliğini hemen hissediyorsunuz.Denge süper en yavaşladığınız anda bile durmadan yere ayaklarınızı koymanıza gerek kalmıyor yani bu kadar dengeli. Depo 7 lt. ancak bu scooter gerçekten yakmıyor. İlk depom ama 300 km yapar gibi geliyor 1 depoyla. Aracın şimdi rodajını yapıyorum 50-60 arası hızı zaten banamısın demiyor. ara sıra tarfiğe göre hızlanıyorum çok rahat hızlanıyor ve inanılmaz seri.Scooter acayip ilgi çekiyor, cinliler baka kalıyor zaten