evet yeterı kdr ırıyım.Tesekkurler ılgın ıcın
evet yeterı kdr ırıyım.Tesekkurler ılgın ıcın
racer 200 ün başlığını okudum. gerçektende sahipleri bile memnun deiller motorlarından. birisi de şey demiş. kanuni bu race tipi motoru piyasayı yoklamak için satışa sunmu. asıl race ler 2007 nin başındamı ne satışa sunulacakmış galiba. tabi bunlar -mış lı sözler genelde aslı çıkmaz ama beklemekte fayda var.
şey gibi düşün maltepe sigarası gibi düşün şimdiye kadar ne kadar iyisini yapabildisemtuluce adlı üyeden alıntı
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
CBR
___İskenderunlu_KILIÇ___
[B] ยภยtยlคภlคг ยภยtคภlคгı ครlค ยภยt๓คzlคг ¤ۣۜ __ к ı ℓ ı ç __ [/B]
Öncelikle herkeze selam.Bende bu iki model arasında kalmış olan biri olarak bir kaç bilgi vermek istiyorum.Öncelikle HONDA ve KANUNİ elbette kıyaslanamaz. Motosiklet deyince aklımıza gelicek ilk ülke japonyadır.
Şimdi kanuni racer 200 ve honda cbr 125 alıcak olan bir kişi belirli bir km. sonunda ve reflekslerinin bir racing motoru kullanabilecek durumuna gelme neticesinde ileri bir modele geçmek isteyecektir.Bu kaçınılmaz. 125-600-1000 bunun raconu budur... Honda gerek marka gerek hız garekse görünüm olarak daha cazip geliyor. Fakat cbr 125'i leride satarken aynı şey racer 200 içinde geçerli yapıcağınız zarar hondada daha yüksek olucaktır. (Motorların 0 km. fiyatına oranla) Bu sebepten dolayı başlangıç için 5200 yüksek bir miktar. Ekonomik seviyeniz nasıl olursa olsun 5200 fazla.Taksitli satışını söylemiyorum bile.Alın bir racer 200 3350 YTL'ye zaten en fazla 2 senede bıkarsınız ister cbr 125 olsun ister racer 200.
Birde konu sanki biraz benim motorum senin motorunu döver olayına dönmüş gibi.Tarafsız olmak lazım.Bu hafta içinde kanuni racer 200 alıyoruz inşallah. Sadece ileriyi düşündüğüm için.Yoksa honda'ya laf yok.
Hee bu arada teknik açıdanda kanuni de oldukça iyi. Sitesine girip resim arşivinden kullanıcıların yazdıklarını okuyabilirsiniz.
Teşekkürler......
Ya iyi tamam güzelde, kanuni 200 racer en fazla kaç kilometre gidebiliyor servise girmeden max 200km? Fiyat farkı elbet var ama, daha kaliteli bi motor almak için bekle para biriktir, taşıt kredisi al. En azından yaptığın işin tadına varırsın.
ben bunu bi kere daha soylemek istiyorum daha once baska topic lerde soylemistim.
4.000 vicarina acayip temiz daha 1000 km lerde rodaji yeni bitmiş cbr 125 ler var. 2 sene sonra sat temiz kullandıysan 3.000-3.500 arası eder ve hemen alıcı bulunur.
zaten birinci elleri bile sorunlu olan(topic te sahiplerinin konustugunun yalancisiyim tabi) racer 200, ikinci el hiç alınmaz birinci el alırsın, 2 sene sonra da dagilmaz da satabilirsen birini bulup 2.000YTL ye satabilirsen şanslısın.(bi de kullanım sırasında honda dan fazla masraf cikartacaktir buyuk olasilik)
bu surumda ne oldu bi motorda en kötü 1.000 YTL kaybettin digerinde bundan en az 1.5 katı fazla bi miktar.
seçim sizin, ben ikinci el cbr 125 te karar kildim, racer 200 ve zealsun alternatiflerini degerlendirip arastirdiktan sonra ve kredim çıkarsa haftaya kavusuyorum umarım
ben kanuni kullanıcısı olarak söylüyorum kanuni tabiki honda ile kıyaslanmaz başlangıç için kanuni çok iyi fikir bence ben motordan memnunum servise bi kere girdim 400 800 bakımına motoru kullanmayı bilirsen farketmiyor maksimum hız diyorsunuz cbr ile yarıştık yenildim 7-8 boy olarak ama benim motor daha 800 km deydi ve kısıktı 100 yapıyordu şimdi 135 140 yapıyor aldığımdan dolayı pişman değilim ama ameliyat olduğu için satıyorum cbr den inip 600 lüğe binmek delilik kanuni hondaya göre çok çok gösterişli motor ama honda başlangıç için hem pahalı hemde çok ince
motor şimdilik yok ama olursa HAYALLLL BUYSAA
+1 omerowen. Ayrıca racer 200'ün yapısının büyük olması ilerde kullanılabilecek bir 600 cc'lik motorda avantajını kullanıcılarına gösterecektir.cbr 125 ile yapmış olduğun yarışı kaybetmen olağan.Gerek yapı gerekse hızda honda cbr 125 daha avantajlı. Neyse racer 200 kullanıcılarının sayısının artmasıyla daha dateylı bilgiler gelicektir.omerowen adlı üyeden alıntı
evet gelelim fasulyenin faydalarına motorum olan yani night_blue dün cbr 125 ile rövanşa çıktı ilk yediğim 7-8 boy fark vardı ama motorum daha 800 km deydi dün 4200 km deydi ve takrar yarıştık cbr 125 ile ama nasıl olduysa cbr ait olduu yerdeydi yani dikiz aynamın köşesinde bende hayret edecektim ama cbr kullanıcısı hayret etti oda yeterde artar bile ben güveniyordum motoruma ve oldu cbr kaç boy yediğini bilmiyorum ama dikiz aynamda bi motor vardı sanırım oda cbr ydi
motor şimdilik yok ama olursa HAYALLLL BUYSAA
bence sen 2.el temiz bi honda 600rr falan bul eski modellerde, ikiside seni tatmin etmez, bu konuda çok ciddiyim ve ilk motorun küçük bi şeyle başlanması taraftarı da değilim kabiliyetine göre her insan her motora binebilir
Ben günahlarına emanet edilmiş bir mermi çekirdeğiyim
motor şimdilik yok ama olursa HAYALLLL BUYSAA
yapma arkadaşım. bu sezon kaç tane motorcu arkadaşımızı kaybettik. nedeni genelde tecrübesizlik. büyük motorla başlayıp kaza yapmamak sadece şanstır bence. avrupa ülkelerinde motosiklet ehliyeti bile 2 senede bir 50-125-250-600cc gibi sınıflarla büyüyor.
yaşanacak çok güzel şeyler var bence... hayat güzel. yeterince üzüldük bu yaz ölen arkadaşlarımıza. yeter...
bana göre tecrübe ufaktan büyüğe kazanılır. kabiliyet de buna sadece yardımcı olur.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
ben sadece o paraya ikinci el çok güzel ve büyük motosikletlerin alınabileceğinden söz ettim paralarına yazık olmasın yani arkadaşlarımın, o açıdan yani
Ben günahlarına emanet edilmiş bir mermi çekirdeğiyim
peki bi şey sorcam 50 lik bir mopedle başlayan biri iki yıl sonra yeterince tecrübe kazanıp 600 lük bi şey sürebilecek mi sence?
ya da 125 lik bir honda yla başlayan için de aynı şey söz konusu olmaz mı
yani büyük motorla başlayan iki yılda motoruna alışır belki ama küçükle alışan sonra tekrar büyüğe alışmakta zorlanmaz mı?
Ben günahlarına emanet edilmiş bir mermi çekirdeğiyim
benim düşüncem moped de pek tecrübe sayılmaz. 100-150cc yaklaşık 7-15 hp bir motorla ilk tecrübe, sonra 250cc 20-35 hp arası bir motor... bu şekilde devam eder. motora alışmak en az 5bin km alıyor bana göre. motoru yerinden kaldırmak değildir motora alışmak. yağmurda kaç m de durur. hangi hızda kaç m mesafede rahatlıkla durur. sollarken ivmelenmesi gibi özelliklerini bilmektir motora alışmak.
mesela 50km/h hızla ani bir duruş yapmayı öğrenmeden 300km/h ile durmayı öğrenemezsiniz. hiçbir kimsede 1000cc bir motorda 50km/h ile gidecek sabır yoktur.
bir önceki yazdığımı okursan 50-125-250-600-1000cc ve üzeri gibi yavaştan ilerlemek lazım. mopedten 1000cc ye geçmek küçük motorla başlayıp yavaştan büyültmek değildir.
ben 110cc bir motorla başladım kısmetse 250cc bir motosiklet bekliyorum birkaç ay içinde. 250cc motora da en az 10 bin km binmeyi düşünüyorum. ben sabırlıyım ama haklı olduğumu biliyorum. 1000cc bir motora binmek 4-5 senemi alacak ama binme ihtimalim kesinlikle mopedten hayabusaya binenden fazla
yine de siz bilirsiniz. hayat sizin yaşam sizin ama sevdiklerinizi düşünün. ben burda hayatını kaybeden motorculara üzülüyorum, uyku tutmuyor resmen. bunlara birkaç tane daha eklenmesin
bir söz vardır: oyunu kurallara göre oynamak gerekir.
parana yazık olmaz belki ama o paralarla yüklü bir miras da bırakabilirsin.
sana birşey sorabilir miyim?
söylesene hayatının parasal değeri ne kadardır?
fazla üstüne gittim sanırım fakat yeni başlayanlara hitaben isimli topikte şunu yazmışın. alıntı yapıyım dedim. çelişkili değil mi
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
ya yavaş yavaş büyütmek lazım bu motoru en önemlisi elinin hassasiyeti racing bi motorda çünkü debriyaj yani kavrama az bi şey ilerde yaparsan motor zıplar altından fırllar ben bunun örneğini gözümle gördüm 50 lik mopedden diyorsun sonra bi ybr sonra 250 lik bi makina en son 600 cc racing ve 3500 ytl ye ikinci el racing yok bulamazsın en az 6 7 milyar
motor şimdilik yok ama olursa HAYALLLL BUYSAA
arkadaşlar racer 200 de cbr 125 de ılk başlangıçlar için mukemmel sana söle söyleyebilirm eger tourıng tarzı bır mortorla devam edeceksen kanuni uyar sağlam kendi makinam adına konuşuyorum araştır bi repsol kanuniler dierlerinden daha farklı eğerki race makınayla devam edeceksen al cbr ı teknik öğren kanunide race tekniği yok daha çok sport tourıng racer yazdıgına bakmayın ve ben böle oldugundan cok memnunum keyif alıyorum kısmetse ıkınci motorum f650gs olacak
[B][COLOR="Red"]HER DÖRT TEKER VE YUKARISI BİRER TEHLİKE UNSURUDUR:pr: [/COLOR][/B]5562:P
ya arkadaşlar bnim kafam karıştı şimdi... honda cbr 125 için yaklaşık 4 bn ytl kadar biriktirdim ama ilk başlarda kanunide ilgimi çekmişti...Ama sonra honda aklıma yattı...Alıcağım motor ilk motorum olcak...kanuni mi honda die kendime çok sordum hala bu çıkmazdayım...Ama %65 lik bi oran honda cbr 125 için içimde...Bana bi yrdım edersiniz ilk motorum olcak o yönden...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)