Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaslar merhabalar motorumu satiyorum tertemiz ilgilenenler bana telefondan veya mesaj atarak ulasabilirler
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ducati-ducati-696-2011-abs.li-fiyat-son-198793089/detay
Satma nedenim artik daha kucuk cc leri tercih edicem
arkadaslar merhabalar ducati 696 sahibiyim 2011 model birinci olarak 2014 le farkı varmı ikinci olarak bilyalarin bozuldugunu nasil ve ne sekilde anlariz bilya hakkinda hic bir bilgim yok lütfen yardimci olun guvensiz hissediyorum sanki gideon bi havada uçuyor bi yere yapışmis gerekli dönüşleri...
Arkadaslar Merhabalar 696 monster sahibiyim yil olarak 2011 model 13 bin kmde bi motor aldim tertemiz çizik yok 2011 ve 2014 arasındaki farki söylermisiniz acil buna ihtiyacım var nedir ?? Yoksa ben gayet iyimi yapmışım farkı yok mu varsada önemli değil mi nedir ?? Şimdiden teşekkürler..
Arkadaşlar tekrar merhaba Cbr 125 imi satıp yerine daa yüksek bişeyler alıcam buda motorum buyrun sizle paylaşmak istedim ilk ilanda tüm bilgileri verdim...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-merhaba-arkadaslar-cbr-125-imi-satiyorum-8404-km-de-158114475/detay
Şimdiden...
Arkadaşlar merhabalar ninja 250 r ile cbr 250 r arasında kaldım yakıt tüketimi çok mu fark ediyor yorumlariniz çok önemli kesinlikle bir tanesini alicam tecrubelerinizi merak ediyorum Teşekkürler şimdiden. .
Arkadaşlar Merhaba lar kendime ninja 250 R Almak istiyorum ama şu otobüs göstergeler beni çok rahatsız ediyor... digital gosterge taktirabiliyormuyuz ?? Yada hic değilse benzin göstergesi benim için önemli bir çözüm varmı ??
Arkadaşlar Merhabalar Şuanda CBR 125 e sahibim ve kafamda iki motor var.. Birisi Çıkarsa dua ediyoruz :) YAMAHA YZF 250 r öbürüde Honda CBR 250 R İkisinin Arasında Kalmış durumdayım sizce ?? YZF 250 hakkında bilgisi olan varmı Bu arada Aranızda ???