- Katılım
- 29 Ocak 2014
- Mesajlar
- 9
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Merhaba lar kendime ninja 250 R Almak istiyorum ama şu otobüs göstergeler beni çok rahatsız ediyor... digital gosterge taktirabiliyormuyuz ?? Yada hic değilse benzin göstergesi benim için önemli bir çözüm varmı ??