arkadaslar merhabalar ducati 696 sahibiyim 2011 model birinci olarak 2014 le farkı varmı ikinci olarak bilyalarin bozuldugunu nasil ve ne sekilde anlariz bilya hakkinda hic bir bilgim yok lütfen yardimci olun guvensiz hissediyorum sanki gideon bi havada uçuyor bi yere yapışmis gerekli dönüşleri...