yoshimuraa kullanıcısının son içeriği

  1. yoshimuraa

    Selam - CBR 125 görüşleriniz..

    Arkadaslar öncelikle selamlar, Ankara'dan 17 yasında ögrenciyim ehliyet aldıktan sonra seneye 125 cc motosiklet almayı düsünüyorum kullananlar Honda Cbr 125 hakkındaki görüslerini yazabilir mi ?:cherry:

Yeni mesajlar

Üst