Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar motorumu 2 ay önce ilk sahibinden satın aldım ve 500km bile yapmadım.Sorunsuz ve servis bakımlıdır.Sadece 1 kere 20km filan bir hızla arkadaşım yatırdı ama sol tarafın arka selesinin altında ki fiber parça 10cm kadar çizildi o kadar.Dosta gidecek bir motordur.Forumdan bir arkadaş...
Arkadaşlar iyi akşamlar.Bugün 2010 model bir ST KANUNİ GT 250 NAKED sahibi oldum.Naked tarzı motorlar için tercih edilen kask ve mont çeşitleri var mıdır yoksa güvenli olsunda ne olursa olsun diye mi düşünülür? Sizce bu tarz motorlara yakışan kask ve mont modelleri hangileridir?
Teşekkür ederim
İsmim Yavuz. 35 yaşındayım.İstanbul Ortaköy de yaşıyorum.Makam şoförlüğü yapıyorum. Çocukluktan beri motosiklet merakım olsada scooter dan başka tecrübem olmadı diyebilirim.Yıllardır ertelediğim ehliyet alma isteğimi geçen hafta Pazar günü direksiyon sınavına girerek halletmiş bulunmaktayım.2...