Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
motorun deposu delik deponun komple değişmesi lazm kmsi cok iyi durumda 1400 e yapılmamış halde alıyorum acaba bu benzin deposu yenilenmesi ile motor kaça gelir ?
Arkadaşlar ben motor işine yeni merak salmaya basladım.Motor almak istiyorum fakat ilk önce A2 daha sonrada nasıl bi motor almamı önerirsiniz aklıma kawasaki R-7 var bu motor ile alışma süreci geçermi yoksa 150 veya 250lik bi motorlamı baslamam
gerekir karasız kaldım bi yardımcı olabilirmisiniz.