Sınavlarım bitti, havanın soğukluğuna, Elmadağın gizli buzlarına aldırmadan çantamı aldım çıktım yola..
Tecrübelerimi paylaşmak istedim, aslında racing kullanıcısıyım r6dan sonra tigera dönmek zorunda kaldım ama gerçekten çok iyi bir alet,
şürüş karekteristiği, yol tutuşu, gidişi ve özellikle...