acil alınık 2011-2012 motor

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar 2011-2012 model cbf150 ve apachertr150 arıyoruz acil..
iç anadolu bölgesi tercih, Türkiyenin heryerinden gelip alırız satan, bilen, duyan buraya yazarsa seviniriz..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aaa evet, hiç aklımıza gelmemişti çok saolun adem80 bey :rendeer:
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
benimkini satayım sana :) 3500e bırakıyorum. Trabzonda apache sadece bende var.sahibinden.de ara bulursun hemen ;)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
olmaaaz :p böyle sanateseri bi motorum olacak ve zararına satacam. Olmaaaz :p
Şaka şaka 50-100ün lafı olmaz ;)
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
464
Benimkini satayım istersen alalı 24 saat oldu daha,ufak bir karla sana veririm:cherry:Bkz. Başım göğe erdi. konu başlığı:king:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ben satıyordum ama vaz geçtim.. benim mantığı bilen bilir.. kendini akıllı sanan insanlar yüzünden vaz geçtim.. almaya gittiğiniz motorun hakkını verin ne öldürün nede hakkından fazla verin..unutmayın ki sıfır fiaytalrı zamlandı...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TEKTEKER_RAMÇO sana msj atmıştım, cevap atmadın.. neyi, kimi kastetdin anlamadım ama biz sadece motosiklet arıyoruz..
bu arada 0 fiyatı yükseldi diye 2011 mercedesin fiyatını arttırdım desem adamlar bana güler, saçma sapan 0 iktisat bilgisiyle tefe-tüfe yi belirlemye çalışan şuursuz emekli emlakçılar gibi konuşmayalım, piyasanın neye göre değerlendiğini bilmekte fayda var.. Mal sahibi istediği fiyatı kendi malına verebilir ama tutupta bunun piyasası bu diyemez.. sıfırı zamlandı bende zam yapacam mantığıyla kendinizi birde hiç anlamayanı kandırabilirsiniz..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güncel onkarakter
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
TEKTEKER_RAMÇO sana msj atmıştım, cevap atmadın.. neyi, kimi kastetdin anlamadım ama biz sadece motosiklet arıyoruz..
bu arada 0 fiyatı yükseldi diye 2011 mercedesin fiyatını arttırdım desem adamlar bana güler, saçma sapan 0 iktisat bilgisiyle tefe-tüfe yi belirlemye çalışan şuursuz emekli emlakçılar gibi konuşmayalım, piyasanın neye göre değerlendiğini bilmekte fayda var.. Mal sahibi istediği fiyatı kendi malına verebilir ama tutupta bunun piyasası bu diyemez.. sıfırı zamlandı bende zam yapacam mantığıyla kendinizi birde hiç anlamayanı kandırabilirsiniz..


ben piyasa takipcisiyim.. 300-500 km yapmış motoru hiç hatasız motoru sadece ölü fiyat a vermedim vermem de.. beni yakinen tanısan para için bunları söylemediğimi bilirsin.. benim motorun fatura tarihi 2 mart olması lazım.. ben ilanı 6 nisan dan sonra verdim. yani bir aylık motor için... kızman sinirlenmen için yazmadım bunları ha....

adamın biri mesaj atmış 2500 lira nakitim var olurmu.. ameliyatlısın ya sana yardımen diyede belirtmiş...

biride 1997 model motoru 2500 tl ye sayım 3500 olmaz mı diyor...
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
63
TEKTEKER_RAMÇO sana msj atmıştım, cevap atmadın.. neyi, kimi kastetdin anlamadım ama biz sadece motosiklet arıyoruz..
bu arada 0 fiyatı yükseldi diye 2011 mercedesin fiyatını arttırdım desem adamlar bana güler, saçma sapan 0 iktisat bilgisiyle tefe-tüfe yi belirlemye çalışan şuursuz emekli emlakçılar gibi konuşmayalım, piyasanın neye göre değerlendiğini bilmekte fayda var.. Mal sahibi istediği fiyatı kendi malına verebilir ama tutupta bunun piyasası bu diyemez.. sıfırı zamlandı bende zam yapacam mantığıyla kendinizi birde hiç anlamayanı kandırabilirsiniz..

:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:


Söyleyecek Başka Bişey Bulamadım Kardeşim Ağzına Sağlık Süper Bir Açıklama Olmuş...!!!!

:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:21 ----------

TEKTEKER_RAMÇO sana msj atmıştım, cevap atmadın.. neyi, kimi kastetdin anlamadım ama biz sadece motosiklet arıyoruz..
bu arada 0 fiyatı yükseldi diye 2011 mercedesin fiyatını arttırdım desem adamlar bana güler, saçma sapan 0 iktisat bilgisiyle tefe-tüfe yi belirlemye çalışan şuursuz emekli emlakçılar gibi konuşmayalım, piyasanın neye göre değerlendiğini bilmekte fayda var.. Mal sahibi istediği fiyatı kendi malına verebilir ama tutupta bunun piyasası bu diyemez.. sıfırı zamlandı bende zam yapacam mantığıyla kendinizi birde hiç anlamayanı kandırabilirsiniz..

Bu Kapakları Toplasak Herhalde 2 Tane Tekerlekli Sandalye Alırız Galiba

Ne Dersin Cihat Kardeş???
:cherry::cherry::flower::flower::flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst