ambulans nerde kaldı diyenler

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
ahh keşke her il'de her semt ve köyde olsa bu motorize ekipler ne güzel olurdu değilmi ? :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahh keşke her il'de her semt ve köyde olsa bu motorize ekipler ne güzel olurdu değilmi ? :p

yüksek öğrenimi, doktarayı, masteri bırakır başvururdum direk :) benim için bundan daha iyi iş olamas :queen:
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Ambulanslara kızmaya hakkımız yok.Ne zaman ki bu konuda duyarlı bir toplum olursak o zaman kızarız geç gelmelerine.
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
90
evet ambulanslar zaman zaman geç kalırlar, ama hiç bir ambulans keyfinden geç kalmaz mutlaka geç kalmasına neden olan etkenler vardır ki bunları hepiniz görüyorsunuz günlük hayatta..
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
49
Görüntüler korku filmini andırıyor..Cahillik budur.
Bu şartlarda bu işe nasıl güzel diyosun anlamadım. Fare deliğinde geçiyor adam sürekli. Birinin sana çarpması an meselesi.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
49
evet ambulanslar zaman zaman geç kalırlar, ama hiç bir ambulans keyfinden geç kalmaz mutlaka geç kalmasına neden olan etkenler vardır ki bunları hepiniz görüyorsunuz günlük hayatta..
İroni? Komedi? Yoksa ikisimi.

Günlük hayatta Türkiyede ihmalkarligin sınırlarını zorlandığını her zaman görüyoruz. Şimdi gelipte bu gec kalma meselesinde ambulanslar suçsuz demiyelim günahtır
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
90
İroni? Komedi? Yoksa ikisimi.

Günlük hayatta Türkiyede ihmalkarligin sınırlarını zorlandığını her zaman görüyoruz. Şimdi gelipte bu gec kalma meselesinde ambulanslar suçsuz demiyelim günahtır
bu konuda şüphesi olanlar herhangi bir 112 istasyonuna gidip, bu konu hakkında gözlem yapsınlar lütfen, öğrenmeden karalama yapmayı tercşh haline getiren bir toplum oluyoruz aksi taktirde.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Bu durumda doktorun ne kadar sağlıklı müdahale edebileceği de aslında tartışma konusu.. Biz bile 1-2 km şehir içinde kullanırken elimiz ayağımız boşanıyor.. Yoruluyoruz.
Bir de bu görüntülere baktıktan sonra asıl yorgunluk neymiş anlıyoruz. Sığır dolu memleket..
Ambulansa, itfaiyeye kızmak her zaman en mantıksız çözümdür.. Çünkü bunlar standartlara göre büyük araçlardır ve bu ülkede cana ne kadar değer verildiği vurulan doktorumuzdan görülüyor, ilk yardım magandalarından görülüyor..
Daha önce 112 ambulansları da ne kadar kazaya karıştı hepimiz görüyoruz.. Çünkü bu ülkede "geçiş üstünlüğü" 'nün ne demek olduğunu bilmeyen geri zekalılar kaynıyor..
Yunus polisler, motorize ambulanslar.. Hatta bi ara motorize itfaiye ekipleri de çıkmıştı 2 haberde görülmüşlerdi ondan sonra bi daha haber alınamadı..

Zor bir ülkede yaşıyoruz gerçekten..

Bir de 1000rr/R1/Hayabusa/zzr1400 'le 300 bastım çok heyecanlıydı derler.. Asıl heyecanın ne olduğunu buradan görüyoruz..
Bi yanda belki de durumu çok ağır olan yaralılar, bir yanda üzerinize her an çıkabilecek olan sürücüler.. Neler neler..
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
109
diğer ambulanstan başka kimsenin yol vermek gibi bi derdi pek yok, helikopter ambulans olsa onun bile yolunu işgal eder bu hırbolar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Görüntüler korku filmini andırıyor..Cahillik budur.
Bu şartlarda bu işe nasıl güzel diyosun anlamadım. Fare deliğinde geçiyor adam sürekli. Birinin sana çarpması an meselesi.

benim istediğim belki odur? :)

motoambulansı kullanan sürücü doktor ..

sağlık teknisyeni onlar, doktor denilemez ilk müdehale uzmanları..

ben en çok emniyet şeridini ihlal eden tırlara sinir oldum, koca 18 tekerle girmiş oraya..
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
06.15. dakikadan itibaren başlayan hızlanmasında emniyet şeridinde rahat 170 - 180 km hızla gidiyor sanırım.

o sırada kendisini akıllı zanneden bir motosiklet/araba sürücüsü emniyet şeridine çıksa(çıkmaz demeyin burası türkiye) kendisi ve yaralayacağı/öldüreceği insan/insanlar için birkaç tane daha ambulans gerekecektir.

zira öyle bir durumda mümkün mertebe fren yapabileceğini zannetmiyorum ben.

bu durumu biraz garipsedim açıkçası.

ama marmaris'te bu ekiplerden bir tane var. kaza olduğu anda nerden geldikleri belli olmadan hemen beliriveriyorlar. ortada olmaları işlerini iyi yapmaları güven ve huzur veriyor fakat bu sırada kendilerine de dikkat etmeliler sanırım. :rendeer:
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
49
bu konuda şüphesi olanlar herhangi bir 112 istasyonuna gidip, bu konu hakkında gözlem yapsınlar lütfen, öğrenmeden karalama yapmayı tercşh haline getiren bir toplum oluyoruz aksi taktirde.

Boşu boşuna eleştiri yapmıyorum. Ne dersen de haberleri izlersen herşey ortada arkadaş.
Keyfinden kimse geç kalmaz dedin. Allah aşkına söyle bu ülkede resmi kurumlarda vatandaş tan önce hizmetten önce kendi keyfini düşünmeyen kaç memur var?
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
benim kazamda 10-15 dakikada gelmişlerdi.haklarını yememek lazım.
işleri kolay değil.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Turklerin halen buyuk bir cogunlugunun ne kadar cahil ve bencil bir toplum oldugunun bir ornegi daha.

Neden Avrupa birligine almiyorlar diye sorusuna basit bir ornek. Kendi kicimizdan baska kimseyi dusunmuyoruzda ondan. Saygimiz , menfatlerimize endeksli.

Emniyet seridini kapatlamalar,
Yol vermeme
Sirene uymama

Daha da icler acisi

Motorlu ambulansi gormesine ragmen hic istifini bozmayan telefonda konusan ve hemen arkasinda parkta yurur gibi yuruyen o bayan, doktora ne motor ile ne yuruyerek bile yol vermiyorlar.

Yaziklar olsun , esiniz cocugunuz kaza gecirdigimi yeri gogu inletmesini biliyorsunuz.
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Kim nederse desin orda olay yerinde 1 tane ambulans bile olmasa kimse olmasa bu motorlu arkadaşımız ilk müdaleyle bir çok vatandaşımı ayakta tuta bilirdi onun şansına olay yerine daha önceden varmış ambulanslar doktorlar vardı o yüzden onun artık yapa biliceği birşey yoktu ama o gene yolda 2 tane ambulanstan önce oraya vardı görüldüğü üzre arkadaş resmen akrobasi yaptı hayatıyla rus ruleti oynadı resmen helal olsun gerçekten büyük bir başarı kimileri hayla yok şöyle yok böyle die sorgulasada olay ortada işte tırı vırı yapmanın anlamanı yok er meydanında yiğidin elini öpmeyi biliceksin.
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
19
Böyle sığırlar trafikte olduğu sürece işeri cok zor. İstenilse bu kamera sistemiyle emniyet şeridi ihlali yapanlar tespit edilir güzel bir ceza da evlere postalanır.
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
walla helal olsun motoru kullanana adam kendi hayatını tehlikeye attı diyebiliriz 100 / 120 vurdu motor la dengesizin biri önüne kırsa veya önüne biri geçse Allah muhafaza.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst