Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
20 Ağustos 2011 akşam saatlerinde Balıkesire bağlı Avşa adasında akşam saatlerinde hatalı sollayan bir araçla kaza yaptım,aracım Honda CBR 125R ,,trafik polisini geçtim normal polis bile olmayan bir yere dakikalar sonra jandarma geldi arkadaşlarım onlardan önce gelip beni sağlık ocağına...
Merhaba arkadaşlar honda cbr 125imle 2 hafta önce bi kaza geçirdim neyseki bnde çok bşy yok fakat motorsikletimin granajı kalmadı sadece
Bugun aracımın çekildiği honda bayine exper geldi ve 2200tl lik rapor yazdı şimdi tramer çıkıcak . karşılıklı sözleşmemiz var karşı taraf sollama yapıp sola...