Kaza Ve Sonrası Sigorta onarım tecrübelerim

Katılım
28 May 2011
Mesajlar
8

20 Ağustos 2011 akşam saatlerinde Balıkesire bağlı Avşa adasında akşam saatlerinde hatalı sollayan bir araçla kaza yaptım,aracım Honda CBR 125R ,,trafik polisini geçtim normal polis bile olmayan bir yere dakikalar sonra jandarma geldi arkadaşlarım onlardan önce gelip beni sağlık ocağına götürdüler neyseki kırık çıkığım yoktu. Çarpıştığım araç axa sigorta ben ise başak sigortalıydım ben sigorta şirketleri tarafından mağdur olmamaktı tek düşüncem....


şikatyetçi olmamam için
karşılıklı kaza tutanağında bütün suçu üzerine aldı
o aracının dağılan ön tanpon ve radyötrünü kaskodan yaptırdı
ben ertesi gün başak sigortayı aradım ve aracım balıkesir honda servisine ücretsiz çekildi
işlemlerle yakın ilgilendim ve 2000tl civarı onarım ücretini servise elden verdiğim gün axa hesabıma parayı yatırdı .:eek:k:
İşlemler sırasında yapmanız gerekenler exper sigorta servis arasındaki bağı sürekli güncel tutun
ve erken fatura kestirip expere göndermeye bakın
bunu isterseniz yaparlar
motorumun kaza ve onarım sonrası fotoğraflarını paylaşıyorum
Allah kimsenin başına vermesin
babamın sözünü artık daha çok benimsiyorum
Trafikte karşındakini deli olarak bileceksin hele motorsiklet kullanıyorsan zır deli !!!





Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
çok geçmiş olsun. ağustos olduğu içim dizlikler yoktu sanırım.

Motordaki hasar ufak ama 2000 lira masraf ufak değil pek. Servis sigortayı buluncada biraz şişirmiştir tabii:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst