Merhaba,
Bisiklet alamadık, bisiklet aldık. Satmaya niyetlendik, satamadık. Niye? Çünkü telefonla arayıp kronun teki 2 aylık sıfır bisiklet, 130 km yol yapmış + aksesuarlar 1200 TL tutuyor nerede ise, ben ise 800 lira fiyat veriyorum, hâlâ 600 lira tık peşin para, msj at diyen var. Ne mi...