Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba arkadaşlar,
Doğumum esnasında gerçekleşen bir komplikasyon sonucu sol kolumda ''Brakial Plexus Lezyonu" ile dünyaya geldim.
2007 yılından beri de B sınıfı ehliyet sahibiyim ve ehliyeti aldığım günden beri sahada manuel vitesli araç ile çalışıyorum.Bu yüzden bir hayli yol tecrübem var...
Arkadaşlar herkese selamlar,
Doğum esnasında sol kolumda brakial plexus lezyonu ile doğmuşum.Bu rahatsızlığı sonradan motor kazası vs. ile geçirip kolunu hiç oynatamayanlar var maalesef onlarada acil şifalar diliyorum.Ben doğuştan bu rahatsızlığı geçirdiğimden olsa gerek sol kol ve...