Arkadaşlar herkese selamlar,
Doğum esnasında sol kolumda brakial plexus lezyonu ile doğmuşum.Bu rahatsızlığı sonradan motor kazası vs. ile geçirip kolunu hiç oynatamayanlar var maalesef onlarada acil şifalar diliyorum.Ben doğuştan bu rahatsızlığı geçirdiğimden olsa gerek sol kol ve...