Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Katkıdanmıdır nedendir bilmem bende bajaj kullanıcısıyım shell aldığım zaman motor 3,7 3,8 yakıyor p,ofisinden alınca 3,2 3,4 civarı yakıyor aynı yol aynı güzergah aynı kullanım.Doğruluk payı var bajaj kullanıyorsan almıycan shellden mellden
Daha önce büyük cc motosikletler kullandım tdm 850 xt 660r gibi bunların yanında küçük cc olarak 5 seneden fazla ybr kullandım.sonra çine bulaştık parasızlık yüzünden kuba aldım pek memnun kalmadım.Yaşım 34 borca girmek istemiyorum.Şimdi ise cbf 150 alayım dedim ve tekrar çıktım yola daha sonra...