Arama sonuçlarınız

  1. fero.

    tekel bayiden şarap alınır mı?

    Köpeköldüren şaraplarına dikkat et :D Yakında migros yoksa güvenilir tekel bayiden alınır.
  2. fero.

    Japonu bitirdiler. Mutlu musunuz ?

    Japon yüksek cc de bitmez ensesi kalın agalar alır
  3. fero.

    Shell'den Aldığım Benzinden Sonra Motor Arıza İşareti

    Katkıdanmıdır nedendir bilmem bende bajaj kullanıcısıyım shell aldığım zaman motor 3,7 3,8 yakıyor p,ofisinden alınca 3,2 3,4 civarı yakıyor aynı yol aynı güzergah aynı kullanım.Doğruluk payı var bajaj kullanıyorsan almıycan shellden mellden
  4. fero.

    Kafam karıştı arkadaşlar (Ne alsam)

    Daha önce büyük cc motosikletler kullandım tdm 850 xt 660r gibi bunların yanında küçük cc olarak 5 seneden fazla ybr kullandım.sonra çine bulaştık parasızlık yüzünden kuba aldım pek memnun kalmadım.Yaşım 34 borca girmek istemiyorum.Şimdi ise cbf 150 alayım dedim ve tekrar çıktım yola daha sonra...

Yeni mesajlar

Üst