- Katılım
- 9 Ocak 2011
- Mesajlar
- 66
- Konu Yazar
- #1
Daha önce büyük cc motosikletler kullandım tdm 850 xt 660r gibi bunların yanında küçük cc olarak 5 seneden fazla ybr kullandım.sonra çine bulaştık parasızlık yüzünden kuba aldım pek memnun kalmadım.Yaşım 34 borca girmek istemiyorum.Şimdi ise cbf 150 alayım dedim ve tekrar çıktım yola daha sonra bajaj serilerinden pulsar 150 ns ve 200 ns çıktı karşıma kalıplı falan hoşuma gitti 150 cc leri borçsuz alabiliyorum.Fakat sonradan pişman olmamak adına siz değerli arkadaşlarımın fikirlerini almak isterim.Çok sağolun.