Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
En uzun süre kullandığım motordu Kymco venox ( üç yıl) .Ülkemize artık gelmeyeceğini duyduğum an satmıştım kendilerini.Herşeyi ile Çok özel bir makinaydı.
yine de herşeye rağmen pazarda boşluğu olan 250 cc cruiser için iyi bir alternatif olacak. Eksiklerine rağmen de alıcısı olacaktır. bence iki eksiği su soğutma olmaması ve beygir gücü .
onun dışında güzel görünümlü hoş bi motor.
Merhaba arkadaşlar,Uzun zaman sonra bir konu açıp tanıtım yapacağım.Belki ihtiyacı olan bir arkadaşımızın işine yarayabilir.
Dün Sultanbeyli de kompozit alaşım işi ile uğraşan bir yere gittim .Tamamen tesadüf ederi bulmuştum bu yeri.Eminin tanıyıp bilenleriniz vardır.
GP Kompozit diye bir yer ...
Merhaba arkadaşlar ,gençliğimde yapmak istemiş olduğum motosiklet ile uzun yol seyahatimi ,sonunda 45 yaşında ancak yapabildim.Severek yapılan her iş gibi ,bu gezi de gayet keyifli , enteresan anılarla dolu , insana dair farklı bilgiler toplamamı sağlayan güzel bir etkinlik oldu. Yola çıkmadan...
Merhaba Arkadaşlar sonunda twizy yollara düşmüş
http://www.renault.com.tr/araba/elektrikli/twizy/galeri?undefined&gclid=CMCQjpXsvL8CFWfHtAodb34AXA
Bizleri korkutan ek akü ücreti de alınmayacakmış. Baz modeli 13.700€ FULL Versiyonda 14.400€ ya denk geliyor.Ben çok sevdim daha görmeden...
sonunda ilk görüşte aşık olduğum üç yıldır da kafamda olan motora kavuşabildim: KYMCO VENOX.
biliyorum forum da ve türkiye de çok popüler değil.fakat benim uzun süredir takip ettiğim bir modeldi.
Umarım aramızda ki aşk acı bi şekilde son bulmaz,Umarım ALLAH utandırmaz .
:)
Bana bu motoru...
Arkadaşlar bir aksilik olmassa on güne kadar kymco venox alacağım.
bu motor hakkında "aman alma ............ sebepten dolayı"
diyecek biri var mıdır ?
biliyorum bu motor türkiyede pek tutmadı fakat kymco kullanıcıları genel olarak sorun olmadığı tarzında yazılarını okuyorum.Umarım bende ilerde...