fedos Katılım 18 Tem 2005 Mesajlar 1,144 17 Nis 2007 Konu Yazar #1 Arkadaşlar 500 cc de ,cruiser ya da naked modellerde ne kadar benzin harcıyorsunuz.Herkes bildiği kadarını ekleyebilir mi?
Arkadaşlar 500 cc de ,cruiser ya da naked modellerde ne kadar benzin harcıyorsunuz.Herkes bildiği kadarını ekleyebilir mi?
thedentist Katılım 11 Nis 2006 Mesajlar 186 17 Nis 2007 #2 bence biraz garip bi soru olmuş.aürücü var 200 tkrş yaktırır sürücü var 120 ykrş. bende merak ettim valla.bakalım neler çıkacak
bence biraz garip bi soru olmuş.aürücü var 200 tkrş yaktırır sürücü var 120 ykrş. bende merak ettim valla.bakalım neler çıkacak
Pizza Katılım 4 Şub 2005 Mesajlar 60 17 Nis 2007 #4 Suzuki GS 500 sehir ici yakit tuketimi 5,0lt/100km , sehir disi 3,8lt/100km Yakit tuketimi dusuk olan bir motordu sahiden.
Suzuki GS 500 sehir ici yakit tuketimi 5,0lt/100km , sehir disi 3,8lt/100km Yakit tuketimi dusuk olan bir motordu sahiden.
GKN Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 6,448 17 Nis 2007 #5 evet benim bildiim kadarıyla da gs500 en çok yakanda bimota 500 v due idi
nurisevinc63 Katılım 28 Nis 2005 Mesajlar 9 17 Nis 2007 #6 KLE500 93 model şehir içi 100 km'de 5.2lt sehirdışı ortalama 130 km ile 4.5lt benzin harcıyor
zeda3000 Katılım 11 Eki 2005 Mesajlar 4,387 17 Nis 2007 #7 GS500 fena degil ama honda sahibi birinden de duymak isterim acikcasi cunku yeni teknoloji bir motor belki bazi yapici degisiklikler vardir.
GS500 fena degil ama honda sahibi birinden de duymak isterim acikcasi cunku yeni teknoloji bir motor belki bazi yapici degisiklikler vardir.
Kaiser Katılım 2 Mar 2007 Mesajlar 640 17 Nis 2007 #8 500 cc değil ama BMW F650 GS 3.8 lt yakıyor.İnjeksiyonun gücü...