500 cc de en az benzin harcayan motor

Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Arkadaşlar 500 cc de ,cruiser ya da naked modellerde ne kadar benzin harcıyorsunuz.Herkes bildiği kadarını ekleyebilir mi?
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
bence biraz garip bi soru olmuş.aürücü var 200 tkrş yaktırır sürücü var 120 ykrş. bende merak ettim valla.bakalım neler çıkacak
 
Katılım
4 Şub 2005
Mesajlar
60
Suzuki GS 500 sehir ici yakit tuketimi 5,0lt/100km , sehir disi 3,8lt/100km
Yakit tuketimi dusuk olan bir motordu sahiden.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
evet benim bildiim kadarıyla da gs500
en çok yakanda bimota 500 v due idi :)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
9
KLE500 93 model şehir içi 100 km'de 5.2lt sehirdışı ortalama 130 km ile 4.5lt benzin harcıyor
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
GS500 fena degil ama honda sahibi birinden de duymak isterim acikcasi cunku yeni teknoloji bir motor belki bazi yapici degisiklikler vardir.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
500 cc değil ama BMW F650 GS 3.8 lt yakıyor.İnjeksiyonun gücü...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst