Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Motorsikletinizin degerini en çok ne zaman anlıyorsunuz.
Ben Hayatımın Hatasını Yapmıştım.
Yazın Trabzondan Erzuruma Annemin köyüne gitmek istedim arkadaşımla beraber neyse çıktı yola navigasyon vardı
Açtık onu Taktım kulaklıgı Navigasyon nere ben ora :) Kısa yolu seçtim. Bide Heryol olur...
Arkadaşlar Komşumuz Dün Akşam üstü Yanıma geldi ve işe gitmek için Bir motorsiklet Almak istiyor. Kesinlikle 0 olması Gerekli.
Ve fiyat olarakda en ucuz olanı istiyor.
Sizce hangi marka model en ucuz 0 motordur.?
Arkadaşlar Çok seri bir motor arıyorum. Arabaya alıcı buldum. Satıyorum. :P ( Bu ne ya 2 Hafta önce almadınmı arabayı diyeceksiniz ama motor istiyorum ben)
Şimdi Runnerdan Daha hızlı ve Seri Bir motor istiyorum.
Motorun Tipi Cross Falan hariç Hertürlü motor olur yeterki Yeterki Kalkışta Asfaltı...
Arkadaşlar Yakın Zaman içinde Motorla Şahin Bir arabayı Takas ettim. ama Arabayı satıp Tekrar motor almak istiyorum.
Size Bir soru Sormak istiyorum.
Bugun Forumda Gördügüm Bir motor vardı biraz Araştırdım. Sizce Güzel bir Motormu Bu Yamaha Rx King
1) Gilera Runner la Karşılaştırırsak Durum Ne...
4 Senedir. Motor kullanıyorum. 4 sene boyuncada Gilera Runner 180 Sp kullandım. ARa sıra Mobilet Kullandım.
İlk Defa motoru Yatırdım. 4 senedir.
Arkadaştan Emanet motor aldım. Bir işim Vardı. Arkadaşta motoru Muayeneye sokcaz diye heryerini Gazyagı ile Silmiş. Siyahlaşan Gaz Yagınıda Arka Ve ön...
Arkadaşlar Her haftasonu Geçen Haftaya kadar pazar günleri Runnerımla +30 km Olmak üzere çevre ilçelere bazen illere tarihi yerlere gitdiyordum.
3 Gün önce Runnerla Şahin Takas ettigim için bu hafta sonu Runner yerine 70cc Airsal Silindirli mobiletimle geziye çıktım. Ama Başıma Antalya Kepez...
Arkadaşlar motoru satıp yeni motor almak istiyordum. Araba Almayı pek düşünmedim ama Arabayı motordan Daha çok seviyorum.
1998 model Dogan görünümlü Şahin S 1,6 ile 2001 model runnerı Takas edeyimmi .
Araba modifiyeli Biraz..!
Arkadaşlar sizin Fikirleriniz benim için Önemli Şimdiden Teşekkürler..
Arkadaşlar Yazın Mobiletimi Modifiye etmeye Alt Motoru Tamamen Değiştirmeyle Başladım. Nede olsa Alt Motor Ve Karbürator Değişecek Diyede Evde Bulunan 9 litre Tineri 3 Gün İçerisinde Bitirdim. Motor Kitlenir Diyenler Falan olmuştu ama hiç bir şey olmadı.
Orjinal 52 cc lik motor Benzinle 70 km...
Arkadaşlar Motorda Alarm Var ve Uzaktan Kumanda ile çalıştırma özelligide var ama gereksiz diye bağlattırmadım. ama güzel birşeye benziyor kullanan arkadaşlar varsa ne gibi Avantajları ve Dezavantajları Var.
Eskiden 25 kuruş yakan Motorum şimdi 40 kuruş yakıyor. 9000 km de hiçbir bakıma girmedi. ve hiç bir parça değişmedi.
Bir Tek yağ ekledim. Başka hiç bir işlem yapmadım.
Arkadaşlar Forumda runner Kullanan Varsa Yardımmmmm
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------
Yada bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi motor km de 40-45 kuruş Yakıyor.
Buda cebi yakan bir rakam ortaya çıkartıyor. Motoruda devamlı...