Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba cup motoruma 10w40 yağ değişmi yaptıktan sonra debriyaj motor isininca başlıyor kalkışta ve özellikle sert vites değiştirince cok fazla kaçırmaya başladı bende motul mineral15w50 yağ sipariş ettim ama bana motul yarı sentetik 10w40 yağ yollanmış ve bu yağ 15 TL pahali sizce ne yapayim bu...
Arkadaşlar motosikletimin kullanma kılavuzunu kaybettim bundan öncede yağını abim felan değiştiriyordu tamircilerde hiçte dikkat etmemiş kaç litre koyduklarına.
Torro 100 cup sahibi olan, motosiklet tamircisi olanlar yardım ederse çok memnun olurum.
0.8 litre olabilirmi acaba?
Yoksa direkt 1...
Merhaba arkadaşlar geçen gün motosikletimin kullanma kilavuzunu incelerken şanzıman yağı değişim periyotlarını gördüm. Ama ben hiç şanzıman yağını değiştirmedim bunu nasil değiştirebilirim? Yağı nerden boşaltıcam?
Nereden yağ ekleyecem? Nasıl bir yağ koyucam?
-Motosikletim Motoran Torro 100 Cup...
Arakdaşlar öncelikle merhaba, sizlere motosiklet şanzımanı ile ilgili bazi sorular soracağım.
https://youtu.be/EaZdJJaNDDc
1)Videoda görüldüğü üzere çıkış milindeki dişliler ileriye doğru dönüyor ama lastik haliyle ileriye doğru dönüyor. Videoda görülmüyor ama acaba baska bir dişlide nu hareket...
Arkadaşlar motosikletimin hava filtresini değiştireceğim fakat grenajlarini sökemedim. Yani biraz karışık gibi geldi. Adim adım (fotoğrafla olursa daha iyi olur)
Anlatabilecek varmi?