- Konu Yazar
- #1
Arakdaşlar öncelikle merhaba, sizlere motosiklet şanzımanı ile ilgili bazi sorular soracağım.
https://youtu.be/EaZdJJaNDDc
1)Videoda görüldüğü üzere çıkış milindeki dişliler ileriye doğru dönüyor ama lastik haliyle ileriye doğru dönüyor. Videoda görülmüyor ama acaba baska bir dişlide nu hareket terse mi çevriliyor?
2) Motosikletlerde motor çalışır vites boşta durur halde iken debriyaja bastığınız anda mi 1 vitese takiyorsunuz yoksa biraz bekliyormusunuz ? Bir arkadaş bana debriyaj basip biraz beklenmeli demiştide.
3) arabalarda vites geçişleri senkronmecler ile sağlanıyor motosiklette bunu sağlayan ne?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
https://youtu.be/EaZdJJaNDDc
1)Videoda görüldüğü üzere çıkış milindeki dişliler ileriye doğru dönüyor ama lastik haliyle ileriye doğru dönüyor. Videoda görülmüyor ama acaba baska bir dişlide nu hareket terse mi çevriliyor?
2) Motosikletlerde motor çalışır vites boşta durur halde iken debriyaja bastığınız anda mi 1 vitese takiyorsunuz yoksa biraz bekliyormusunuz ? Bir arkadaş bana debriyaj basip biraz beklenmeli demiştide.
3) arabalarda vites geçişleri senkronmecler ile sağlanıyor motosiklette bunu sağlayan ne?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Son düzenleme: