Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
S.a abiler benim mondial 100-ukh motorum var onun amortisörlerini indirmek istiyorum benim gözüme göre önü biraz indirsem dengelerim gibi geliyor...AMA bazı kişiler sadece önü indirme diyor acaba siz ne diyorsunuz lütfen yardım edin
BİRDE Motorum orjinal sticker ları felan üzernde jantları...
s.a arkadaşlar bugün motorum için arkaya kısa amörtisör aldım ama motorun orjınaliyle aynı boyda onu anlamadım ilk buna cevap bekliyorum...ondan sonra onu kendim takabilirmiyim yardım edin... KASK 'ımıda aldım güvenlik için.
s.a arkadaşlar mondial 100 ümdeki stickerları söktm ama iz kaldı bazı kişiler gaz yağıyla geçer dedi ama geçmedi acaba pasta(cila) sürsem geçermi YARDIM EDİN LÜTFEN TEŞEKKÜRLERR...