Cup motoruma arkasına kısa amörtisör aldım nasıl takarım.

Katılım
18 May 2011
Mesajlar
10
s.a arkadaşlar bugün motorum için arkaya kısa amörtisör aldım ama motorun orjınaliyle aynı boyda onu anlamadım ilk buna cevap bekliyorum...ondan sonra onu kendim takabilirmiyim yardım edin... KASK 'ımıda aldım güvenlik için.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
muhtemelen daha yumuşaktır o aldığın amotisör, onun için kısa diyorlardır gerekli anahtar takımın varsa kolaylıkla takarsın
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347
dostum aynı boydaysa nasıl alçaltcaksın anlamadım:silent:

kaynak makinen varsa yada aldıgın amörtisor orjınal girişlerine uyuyorsa takabilirsin
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
10
aynı boyda olmasına rağmen takınca kısalırmı motor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:51 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:53 ----------

zaten aynı olursa kestiririm o zaman olur deilmi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst