- Konu Yazar
- #1
S.a abiler benim mondial 100-ukh motorum var onun amortisörlerini indirmek istiyorum benim gözüme göre önü biraz indirsem dengelerim gibi geliyor...AMA bazı kişiler sadece önü indirme diyor acaba siz ne diyorsunuz lütfen yardım edin
BİRDE Motorum orjinal sticker ları felan üzernde jantları hangi renk yapmamı önerirsiniz???
BİRDE Motorum orjinal sticker ları felan üzernde jantları hangi renk yapmamı önerirsiniz???