diese41 kullanıcısının son içeriği

  1. D

    Kendim Kaşındım Yağışta Motoru Devirdim

    Eskişehir'de oturuyorum Mondial MR 150 sahibiyim. 4000 km'dir bu motoru kullanıyorum. Benim gibi motorla işe gidip gelenleriniz vardır. Sabah 8:45 dışarı şöyle bir baktım hava kapalı yağmur da hafif çiseliyor. Normalde yağmur yağdığında otobüsle giderim işe. Düşündüm ki birazcık yağar sonra...
  2. D

    Kablolu İntercom, Motosiklet Çakmaklığı, Işıklı Sibop Kapağı, Montajsız Alarm

    Arkadaşlar oldukça hesaplı veriyorum ürünlere göz gezdirebilirsiniz. http://www.gittigidiyor.com/arama/?satici=diese41
  3. D

    Eskişehir'den Herkese Merhabalar

    Merhabalar, daha önce küçük CC li motorlar kullandım. Yaklaşık bir ay önce Mondial MR 150 aldım. Ekipmanları, bakımı, sürüşü, dinamikleri bambaşka bu aletlerin. Motosiklet kültürü bambaşka birşeymiş. Bu zevki yasayanlar her daim birbirini destekliyor. Bir çok sorumun cevabını bu sitede buldum...

Yeni mesajlar

Üst