Eskişehir'den Herkese Merhabalar

Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
21
Merhabalar, daha önce küçük CC li motorlar kullandım. Yaklaşık bir ay önce Mondial MR 150 aldım. Ekipmanları, bakımı, sürüşü, dinamikleri bambaşka bu aletlerin. Motosiklet kültürü bambaşka birşeymiş. Bu zevki yasayanlar her daim birbirini destekliyor. Bir çok sorumun cevabını bu sitede buldum. Bilgi paylaşımı adına buradayım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst