Beckham2307 kullanıcısının son içeriği

  1. B

    koruma takozu yamulursa

    merhaba Gecen gün arkadaşımın ufak kaza sebebi ile koruma takozu 2 3 cm yamuldu.. ninja 250r içerdeki demire vidalanarak tuturuluyormuş. acaba demirde yamulma olursa daha büyük sorunlara yol açarmı ?
  2. B

    Koruma takozu hk ;

    Beyler iyi akşamlar http://www.planetdsg.com/puig-kawasa...10-p-1273.html bu linkteki koruma takouzundan aldım ama 2011 model ninja için olmuyor diye duyum aldım bile varmı ? ( alırken ninja 250r diye belirttim ama üretim yılı nedir diye soran olmadı )
  3. B

    ninja 250r kaza

    beyler iyi akşamlar 1 hafta önce 2011 model beyaz ninja 250r aldım nokta kadar çizik yoktu , yamaha eğitimi aldım birazda kendime güvendim gittim bu seçeneği tercih ettim fakat bugün biraz sürüş yapayım derken sokak arasında dönemedim ve motor düştü.. sol yan sinyal içeri göçtü ( granaj...
Üst