beyler iyi akşamlar
1 hafta önce 2011 model beyaz ninja 250r aldım nokta kadar çizik yoktu , yamaha eğitimi aldım birazda kendime güvendim gittim bu seçeneği tercih ettim fakat bugün biraz sürüş yapayım derken sokak arasında dönemedim ve motor düştü.. sol yan sinyal içeri göçtü ( granaj...