Koruma takozu hk ;

Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
Beyler iyi akşamlar

http://www.planetdsg.com/puig-kawasa...10-p-1273.html

bu linkteki koruma takouzundan aldım ama 2011 model ninja için olmuyor diye duyum aldım bile varmı ? ( alırken ninja 250r diye belirttim ama üretim yılı nedir diye soran olmadı )
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Olur neden olmasin.
Ama keske daha saglam birseyler alsaydin.
Ninja 250 basliginda birkac model sormustun sanki, onlar daha iyiydi diye hatirliyorum.
 
Katılım
1 Şub 2013
Mesajlar
28
kazadan önce aldım ben bunu o zaman pek bilmiyordum. bugün yarın taktıracağımda bir arkadaşımdan model yılına göre değişir diye duymuştum bende sormak istedim.. puig marka aldım 200 tl civarı , diğer seçenekler 500 600 tl arası olunca mecbur bunu aldım. Teşekürler cevap için bu arada
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Benim sorduğum soru
Hoşbulduk arkadaşlar, Allah herkesin gönlüne göre versin. İlk aldığımda biraz canım sıkılmıştı çanta problemi yüzünden kilometreler ilerledikçe ninja diyorum başka bir şey demiyorum. Harbiden motor bu yaşta bile adamın kanını kaynatıyor. Bu yaz beni kimse tutamaz.
Sabahtan biraz motoru inceledim. Artçı selesinin altındaki boşta duran kablo ne işe yarar merak ettim.
Şu an rodajda diye 4 bin deviri geçmiyorum tam bir psikolojik sınav veriyorum çok fena.
Lİnkteki koruma topuzu için fikirleriniz nelerdir sanki uymaz gibime geliyor. Sizin tavsiyeleriniz nelerdir.
http://www.ebay.com/itm/MotoCircle-Carbon-Frame-Slider-Kawasaki-Ninja-250R-08-09-10-11-12-EX-250-/160930292716?_trksid=p5197.m1992&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D14%26meid%3D3870646826899184307%26pid%3D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26sd%3D160930292716%26

Gelen Cevap
Öncelikle hayırlı olsun.. O resimdeki koruma topuzunu bende almıştım.. O uymaz dediğin koruma topuzundan başkası uymuyor Ninja 250 lere.. :) Geçmiş sayfalarda onunla ilgili birçok konu konuşuldu, incelediğin zaman göreceksin.. Takma konusunda burdan yardım edebiliriz aynı zamanda geçmiş sayfalardada resimli anlatımı yapılmıştı.. Saygılar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst