Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Buna benzer bir sorun vardı (forumda bir konuda görmüştüm 2004 zx6r) ondaki sorun egzantrik zincirinden kaynaklanıyomuş, forumdaki konulardan ararsan daha detaylı bilgi bulabilirsin.
Benim r6 oyle olmustu bi ara.Daha sonra,iyi bir benzinciden benzin doldurup bos yolda gazi koklemistim acildi.Sorunun buyuk bi ihtimalle kirli benzindendir.