zx6r yardım

Katılım
15 May 2012
Mesajlar
9
arkadaşlar mrb 2002 zx6 3000 devire kadar gaz yemiyor 3000 den sonra normal neden olabilir acaba
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Buna benzer bir sorun vardı (forumda bir konuda görmüştüm 2004 zx6r) ondaki sorun egzantrik zincirinden kaynaklanıyomuş, forumdaki konulardan ararsan daha detaylı bilgi bulabilirsin.
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
Benim r6 oyle olmustu bi ara.Daha sonra,iyi bir benzinciden benzin doldurup bos yolda gazi koklemistim acildi.Sorunun buyuk bi ihtimalle kirli benzindendir.
 
Katılım
15 May 2012
Mesajlar
9
3-4 defa benzinlik değiştirdim ama sorun devam ediyor hafta içi iyi bir ustaya göstercem bakalım

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

bi bakım saol
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
acikcasi ciddi bi sorun oldugunu dusunmuyorum.Karburator ayarlarindan da olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst