- Katılım
- 24 Ara 2008
- Mesajlar
- 660
- Konu Yazar
- #1
bugün düşük bir hızla giderken motordan yağ aktığını fark ettim indim baktım falan karter vidası kırılmıştı sanırım catlamış komple karterin degismesi lazım kawasaki servisinde varmıdır bu parça cok zor bulunan bir şey degildir umarım fikir sahibi olan var mı?