- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
herkese iyi sohbetler. öncelikle foruma çok yeni katıldım birçok konudan haberdar değilim fakat öğrenmek istediğim çook şey var yaklaşık 4 ay ybr 125lik bir motorla şehir içinde ve ufak hafta sonları gezileriyle kendimi geliştirdim fiyatı 5000 tl olan 1999 model bir zx9r ninja buldum ve almak istiyorum ve bildiğiniz önemli olan motorun kanserli olabilecek noktalarını yada nerelerine dikkat etmem gerektiği konusunda bilgilerinizi paylaşmanızı bekliyorum. aynı zamanda tosfed organizasyonunun bir bireyiyim herkezi antalyaya bekliyorum akdeniz üni. meslek yük. otomotiv bölümü mezunuyum herkezede faydalı olmak isterim nacizane görüşlerinizi mümkün olduğunca kısa sürede bekliyorum çok heyecanlıyım bir an önce 600cclik bir motora binmek istiyorum
ilginize teşekkür ederim. tavsiye ettiğiniz fiyatı çok pahalı olmayan ( max 6000 ) motorlarda fikirlerinizide zevkle dinlerim...