- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
3 arkadaş ( x,y,z ) bir cafe'ye eğlenmeye gittiniz,eğlendiniz çıkışta hesap alman usülü ödenecek,x kişi hesaptan kendine düşeni ödemek için kasaya gitti,kasadaki kişi,kasayı aç içinde ne kadar para varsa o kadar daha koy sonra 1 ytl al git dedi,sonra y kişi hesap ödemeye geldi kasadaki kişi onada aynısını dedi,oda ne kadar para varsa bi o kadar daha koydu 1 ytl aldı gitti,sonra z kişi hesaba geldi oda aynı işlemi yaptı ve gitti,kasa sorumlusu kasayı açtığında kasada hiç para yoktu,buna göre x kişi kasayı açtığında kasada ne kadar para vardı:cherry::cherry:
hadi hayırlı işler :queen::queen:
hadi hayırlı işler :queen::queen: