Motor konusunda zaten bir sıkıntı yok, sıkıntı fiyatında ve %37 ÖTV'sinde. Bir tane firma da devlete gidip artık 250 cc diye bir şey kalmadığını, bütün Avrupa'nın 300 cc'ye geçtiğini ve bu ÖTV'deki 249 cc sınırının artık yukarı çekilmesi gerektiğini yazmıyor. Böyle saçma bir vergi olamaz. O vergi yüzünden doğru dürüst motor satılmıyor, vergi olmasa hiç değilse KDV'den malı götüreceksin ama az yerine "hiç" almayı tercih ediyorsun. Buna Türk kafası mı desem, cahil kafası mı desem, ne desem bilemedim ? Bakkal dükkanı teslim etsen iki ayda batıracak insanlar koca ülkenin vergileriyle oynuyor.