Zontes X310 Kutu Açılışı (Motosiklet.TV)

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Sizler için kutusunu açtık, inceledik ve tekrar kutuya koyup rafa kaldırdık.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
bir allahın kulu da sormamış aga karşında kapı gibi rakibin japon r25 42 lirayken sen kimsin de 45 istiyorsun diye. :mrgreen:
yıllık mtv farkından ve ikinci el piyasasından bahsetmiyorum bile.

neyse bir iki yıl içinde unutulacak bir model diyelim geçelim.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
parasına kıyıp kimse denemek için almıyor. alanlarda dalga geçilmemek için saklıyordur aldığını.
şans verilmesi gereken bi model bence.
tabi şans vermek için ciddi bi para vermek gerekiyor
öyle bi zamana denk geldik ki insan para harcamaya kıyamıyor.
yarının ne olacağı belli değil
daha geçen 3 ay pandemi yüzünden çoğu insan para alamadan 3 ayı evinde geçirdi

motosikletlerin fiyatı cümbür cemaat artmasaydı bu motora şans verilmeliydi
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Motor konusunda zaten bir sıkıntı yok, sıkıntı fiyatında ve %37 ÖTV'sinde. Bir tane firma da devlete gidip artık 250 cc diye bir şey kalmadığını, bütün Avrupa'nın 300 cc'ye geçtiğini ve bu ÖTV'deki 249 cc sınırının artık yukarı çekilmesi gerektiğini yazmıyor. Böyle saçma bir vergi olamaz. O vergi yüzünden doğru dürüst motor satılmıyor, vergi olmasa hiç değilse KDV'den malı götüreceksin ama az yerine "hiç" almayı tercih ediyorsun. Buna Türk kafası mı desem, cahil kafası mı desem, ne desem bilemedim ? Bakkal dükkanı teslim etsen iki ayda batıracak insanlar koca ülkenin vergileriyle oynuyor.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Motor konusunda zaten bir sıkıntı yok, sıkıntı fiyatında ve %37 ÖTV'sinde. Bir tane firma da devlete gidip artık 250 cc diye bir şey kalmadığını, bütün Avrupa'nın 300 cc'ye geçtiğini ve bu ÖTV'deki 249 cc sınırının artık yukarı çekilmesi gerektiğini yazmıyor. Böyle saçma bir vergi olamaz. O vergi yüzünden doğru dürüst motor satılmıyor, vergi olmasa hiç değilse KDV'den malı götüreceksin ama az yerine "hiç" almayı tercih ediyorsun. Buna Türk kafası mı desem, cahil kafası mı desem, ne desem bilemedim ? Bakkal dükkanı teslim etsen iki ayda batıracak insanlar koca ülkenin vergileriyle oynuyor.

Yazacaktım bir şeyler ama yazılmışı yukarıda var :)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Motopixel bitti, şimdi GezmeliTozmalı'mı Zontes batağına düştü :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst