- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 887
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. Motorumu yakın bi zamanda satıyorum. Yeni motor arayışındayken şöyle bi motor buldum.
Motor 2005 model 2007 de 49 yaşında amcamız motoru bayiden alıyo, 8000 km kullanıp garajına koyuyo. Muaynesı bitik ama bütün borçları ödenmiş durumda.
1000 tl den aşağı bir fiyata alacağım, grenajların bazıları yok. Tek sorunu o dedi.
Yürürü falan kusurusuz bütün bakımlarını yaptırdım dedi.
Nasıldır bu motor değer mi sizce ?
Motor 2005 model 2007 de 49 yaşında amcamız motoru bayiden alıyo, 8000 km kullanıp garajına koyuyo. Muaynesı bitik ama bütün borçları ödenmiş durumda.
1000 tl den aşağı bir fiyata alacağım, grenajların bazıları yok. Tek sorunu o dedi.
Yürürü falan kusurusuz bütün bakımlarını yaptırdım dedi.
Nasıldır bu motor değer mi sizce ?