Zongshen 200-GY Cross'u Nasıl Bilirsiniz

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Merhaba arkadaşlar. Motorumu yakın bi zamanda satıyorum. Yeni motor arayışındayken şöyle bi motor buldum.

Motor 2005 model 2007 de 49 yaşında amcamız motoru bayiden alıyo, 8000 km kullanıp garajına koyuyo. Muaynesı bitik ama bütün borçları ödenmiş durumda.

1000 tl den aşağı bir fiyata alacağım, grenajların bazıları yok. Tek sorunu o dedi.

Yürürü falan kusurusuz bütün bakımlarını yaptırdım dedi.

Nasıldır bu motor değer mi sizce ?
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
motor marka olarak güzel. için ısındıysa al gitsin. ( tabi motorcuya göster )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Marka olarak diğer Çinlilere göre daha kaliteli. Kolay kolay sorun çıkartmaz. Ama bu markanın parçaları getirilmiyor. Mekanik parça ihtiyacın olursa hiç sıkıntı çekmezsin ama grenajları parçası bulunan bir motorla aynı değilse grenaj bulamazsın.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Evet motoru CG ile aynı sanırım o yüzden sıkıntı çekmem galiba. Çıkma falan bulurum diyodum grenajları da ama :/
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
6
Zongshen 200 GY tek kelime ile mükemmek ötesi mükemmel bir makina yok diger bu kategorideki makinalar yok ramzey falan bu motorsikletin yanında kısa metraj filim kalır o kadar net söylüyorum bunu ben bu motorsikleti yıl 2005 yılında o zaman daha ilk getirmişlerdi istanbul merkez magazasından almıştım istanbul karaköyde idi magaza üstü showrom altı ise sonradan servis yaptılar mavi renkli olanlar çogu 125 cc idi ama kırmızılar hepsi 200 cc idi ve bende hemen kırmızı 200 cc olarak kararımı vermiştim o zaman bile fiyatı o yıl için büyük bir para idi 2500 lira peşin olarak almıştım ve 125 ile görsel olarak farkı yan ön çamurluk plastik paçalıklar ve elcik korumaları idi ön arka disk fren sadce lastikler biraz ötesi kötü idi bol tırtıllı ve titreşim vardı 100 km lere çıktıgınızda o da
motorumla yaklaşık 17.000 kilometre yaptım ve arkadaşıma satmıştım oda bir 15.000 yaptı sorunsuz vitesler harika bir kere rolantisi bozulmazmı yada ne bilim stop etmezmi
hiç birisini yapmadı bol yagmurdada bindim en ufak bir çalışmamazlık yapmadı şişmedi stop etmedi sadece ilk anda bir jiklesini çekin sonra 1 dakika sonra itin tüm gün bu kadar sonrası jikle falan yok hemen çalışır düzenli rolantisi harika gaz yemesi süspansiyonda güzeldi durum bu temiz bulursanız hemen alın derim zaten bir çok parçası da üniversal bir çok benzer her şey uyuyor Acerbise ürünleri falan gibi o tırtıllı lastiklerle 110 rahat yapıyordu ama düz lastikle daha iyi bir hız ve az titreşim olur konfor olarak birde hep iyi benzin alın motorunuza katiyen 95 oktan uç kuruş ucuzdur ama kimyasal olarak 97 ve 98 çok farklıdır bunu sakın ihmal etmeyin derim sizlere ve belki türkiye ye o yıllarda gelen en keyifli bir motorsikletti benim gözümde şi,mdi bile çogu motorda yoktu onda o zaman bile vardı benzin depo ikaz ışıgı hepinize bol güzel yollar ve kilometreler diliyorum
çok mübarek bir motordu çok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst