Zıplıyor ve...

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Çok güzel bi uçuşun,hazin bi düşüşle biten hikayesii aklıma şey geldi

( abi uçak düşüyoo,sıkı tutunn sıkı tutuunnn, ulen neyi tutacamm tuttuğum şey düşüyo zatenn:queen: )
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
çok basmış gaza. o düşüşle ne olsa dağılırdı zaten. saol vasco. :)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
valla iyi bişey olmamış arkadaşa. kask mask hiçbişey yok.. Kelle koltukta misali... tebrik ederiz temiz düşüş olmuş :) teşekkürler paylaşım için
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
kafada kask bile yok kafasızın kötü olmuşş :farao:
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
:):):):):):):):):):):):):):):):):) öldüm ya manyaq ALLAH tan sağlam çıkmış olan atv ye oldu ona çok acıdım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel bi uçuşun,hazin bi düşüşle biten hikayesii aklıma şey geldi

( abi uçak düşüyoo,sıkı tutunn sıkı tutuunnn, ulen neyi tutacamm tuttuğum şey düşüyo zatenn:queen: )

:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bir ara adam toprağa beline kadar girecek diye düşündüm, lakin giremedi :)
gülüyoruz da arkadaşlar bunlara gülünür gerçekten. yani tişörtle yapılacak iş mi bu? onlarda kendi memleketlerinin kırocanlarından anlaşılan :)
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
valla iyi çakılmış allahtan zemin yumuşak toprak gibi duruyo yoksa iyi patlardı :pr: adam en kahraman rıdvan gibi kelle koltukta paylaşım için teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst