- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
Bugün canım sıkıldı, motorun zincirini bir temizleyeyim dedim. Daha önce zincirini ön kısmını hiç açmamıştım. Bi açtım leş gibi olmuş.


Epey bir uğraştım. Çok büyük miktarda yağ kalıntısı çıktı. Her yerini gaz yağı ile temizledim. Terapi gibi geldi. Temizledim pakladım geri taktım. Daha önce hiç yapmamıştım bunu.



Epey bir uğraştım. Çok büyük miktarda yağ kalıntısı çıktı. Her yerini gaz yağı ile temizledim. Terapi gibi geldi. Temizledim pakladım geri taktım. Daha önce hiç yapmamıştım bunu.



