- Katılım
- 8 Ağu 2008
- Mesajlar
- 1,890
1) 15dk.motorla gezinirim.
2) Motoru park eder,çift ayak üzerine alırım.
3) Kullanılmış veya yeni alınmış farketmez,dişfırçası.
4) Elimde o anda nevarsa,temizlik spreyi veya gazyağı.(Gaz yağıysa kullandığım zaman,camsilin fiskiyeli kutularına doldururum ''nokta atışları için:cherry:'' )
5) Diş fırçası ve temizlik için kullandığım gazyağı veya sprey ile güzelce temizlerim.
6) Kuruması için 2 saat beklerim.
7) Kuruduğuna emin olduktan sonra Kaliteli zincir yağı olduğuna inandığım ''WÜRTH'' marka yağ ile önce içten sonra dıştan olmak kaydıyla güzelce yağlarım.
......NOT:Bu işlemi,akşam motoru park edeceğim zaman yaparım ki,sabaha kadar yağ zincire tamamen yapışsın ve her tarafını sarsın diye...
Bende böyle yapıyorum
2) Motoru park eder,çift ayak üzerine alırım.
3) Kullanılmış veya yeni alınmış farketmez,dişfırçası.
4) Elimde o anda nevarsa,temizlik spreyi veya gazyağı.(Gaz yağıysa kullandığım zaman,camsilin fiskiyeli kutularına doldururum ''nokta atışları için:cherry:'' )
5) Diş fırçası ve temizlik için kullandığım gazyağı veya sprey ile güzelce temizlerim.
6) Kuruması için 2 saat beklerim.
7) Kuruduğuna emin olduktan sonra Kaliteli zincir yağı olduğuna inandığım ''WÜRTH'' marka yağ ile önce içten sonra dıştan olmak kaydıyla güzelce yağlarım.
......NOT:Bu işlemi,akşam motoru park edeceğim zaman yaparım ki,sabaha kadar yağ zincire tamamen yapışsın ve her tarafını sarsın diye...
Bende böyle yapıyorum