Zealsun ZEALSUN ZS 200 GS Sport

Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
230
ylmzzz sabah sabah bakıyorum da afyonummu patlamadı yoksa gözlerimmi bozuldu anlayamadım, 5.500YTL yazıyor değilmi ilanda ?? biri de 3.750 istemiş ?? Nasıl yani şimdi cidden anlamadım, mantık yürütme hatasımı yapıyorum, ikinci el piyasası altından dövizden iyi kazandıracak galiba bu motorun ::xs06::
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Arkadaşlar pazar 29 ekim fener alayı ist. cadde prog.için siteye bakınız! Ben ordayım tanışmak kaynaşmak güsel olur herkezi bekliyorum yaşasın cumhuriyet Yaşasın heyooo.... Tüm motorcu kardeşlerimiz geliyoo Neden zealsuncu kardeşlerim gelmesin hepinizi bekliyom tanışalım kaynaşalım ve ii wakit geçirelim... Biggy Yalovadan gelirseniz farkı görürsünüz :D
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Selam arkadaşlar 29 ekim cum.bayramındaki etkinlikde tek zealsun gs 200 ü olan ben vardım tektim ! sanki tek bende vardı ve sizlerden kimse gelmedi ama merak etmeyin en ii şekilde temsil ettim ve reklam :D görüntüler ive resimler için http://biggy77.spaces.live.com/ bakınız !
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
yeni topic açmadan burada sorayım dedim arkadaşlar.
4 ay için zealsun bakacaktım ama ben muğla köyceğizdeyim.buradaki ramzey mondial v.b servisleri bakımları yapabiliyor mu?motoru aydından almayı düşünüyorum
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
slm zealsun cular ben sızın aranıza gırmek ıstıom ama yasım kucuk 15 yasındayım ve benı aranıza alırsanız cok sewınırım ozellık le (aytekın abı ulasoto ve chopreıder) benı aranıza almanızı ıstıom
bende bı motor surucusuyum ve zealsun almak ıstıom ama daha yasım kucuk oldugundan o kadar para yıgamıom ama babam dan istesem vercegıne ınanıoyorum ama ehlıyetım yok dıe korkuyorum sızın attıgınız bututun mesajları okudum ve cok hosuma gıttı yanı bı arkdaskık ortamı kurmusunuz yanı benıde aranıza almnızı ısterım
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Büyüde gel !! :p kardeş hoş geldin aramıza motorun olmasın önemli değil ruhun motorcu olsun bir gün seninde yüzünden rüzgar eksik olmaz ! sabırlı ol ama vitesli motordan başlama al bi scoter bin 18 den sonra ehliyetde alır güsel bi makinaya binersin şimdi senin kanında delidir ! abini dinle sabret bi gaz çevirimin sonu ya hastane ya tahtalıköy dür. Tekrar hoşgeldin !!
 
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
230
@crayzboyone

Walla hoşgeldin sefalar getirdin ama ulasoto dostumuzun dediği gibi motor üzerine çıkmak için biraz daha sabretmen gerek sanırım. Gerçi senin yaşlarındayken bizlerde vızır vızır motor üzerinde gezeredik ama bugünki aklım olsa yapmazdım diyor ve motosiklet kültürünün oluşmaya başladığı bu yakın zamanlarında katkısıyla kültürel açıdanda zengin bir motorcu ol, sabret diyorum.

Ehliyet konusunda en takık olduğum mevzu haklıyken haksız konumuna düşmen, hemde %1000 haklı olsan bile. Çünki öncelikli olarak trafik içerisine katılabilmen için resmi kurumlar tarafından Ehil kişi olduğuna dair belgelendirilmen gerek ki aynı kurumlar bir haksızlık anında seni savunabilsinler.

Aramıza tekrar hoşgeldin...
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
ulasoto ve aytekın abı ıkınızede tesekur ederım benı ARANIZA aldıgınız ıcın cok cok tesekur ederım bıde benım ulasotoya bıse dıcem ulasoto abı ben zaten bı aralar vıtessız motor kullnanuodum 1yıl fılan ama ıkınızın dedıgı gıbı ılk baslarda kanım vızırvızırdı ama sonralaradan ole kulanmamaya basladım skat ıs dedım ya kaz yapsam anama ve ya babama ne derım dıye dusundum yanı artık kendımden emeınım vıtslı kulanmaya ve ben trafıge cıkmaztım sakaın yerlerede surredım ehlıyetım olmadıgı ıcın bu yuzden benı yadırgamsasanız sewınırım
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
crayzboyone kardeş ilk motorum bana dedemden hediye geldi puch bi mobiletti çalışmıyodu :( ilk okul sonlardaydım en güzel çağlardır arkadaşlarım top oynar ben anlamadan motoru çalıştırmaya ugraşır dururdum. sökmediğim aldıgım harçlıkla değiştirmediğim bi parçası kalmadı ve babamda yardım etmiyodu çünki binmemi istemiyodu ve n olduysa acıdı bana ve bi tamirciye görürdü. volat ayarındanmış yapıldı ve eve getirdi havalara uçtum sonra ilk tur sonra 2 derken babam yaptırdıgına pişman oldu ! 1 hatfa sonra aşağıdaki mahallede gezerken önüme araba çıktı ve ben çarpmayım derken uçuruma doğru uçtum bi yerim kırılmadı ama çizilmedik ezilmedik bi yerim kalmadı motor haşat oldu ve eve gittiğimde annemin ve babamn üzüntüsü ve bana babamım bakışı hala aklımdan gitmiyo ! ardan 5 - 6 sene geçti gene tutturdum baba yüreği dayanamadı aldırdım sonunda ilk vitesli motorum 1993 yılı 1992 model MZ 251 idi. hiç vitesli motor kullanmamıştım adamdan motoru teslim aldım ve adem dediki hiç kullandınmı aa tabi kullanmaz olurmuyum çalıştırdım vitese atım ve tek teker bi çekilde oradan düşmeden gittim iice öğrenmiştim artık hız yapıyo virajlara tvde gördüğüm GP yarışlarındakiler gibi giriyodum. 1 sene daha geçti biriktirdiğim parayıda üstüne koydum ve sitil javalar yeni çıkmıştı gittim sıfır bi jawa aldım. ii güsel hoş n olduysa2 hafta sonra oldu gece eve doğru giderken sağ tarafda sağ sinyali yanan bi arabayı geçerken sola dönüş yapmaya kalktı ve sonuç süpermen nası uçuyo sorusuna cevabı bulmuş oldum. ve eve gidişimi kolumdan fırlayan kanı v.s anlatmayım ve kapıyı açan babam ve yiye aynı durum ben sana dememişmiydim. babam yasakladı artık son dedi ve son oldugunu düşünmüştüm ama 2 sene önce babam vefat etti ve ben gittim yine motor aldım bu sefer kazada yapsam ağlayacak üzülecek ben çünki artık özgürdüm ve kaskımı montumu yaz kış giymeden ehliyetimi cebimden eksik etmeden trafik kurallarına uyarak hala motor üstündeyim. Hala kaza yapmadım hiç bir zmn da ben suçlu değildim ama ehliyetim yokmu kaskım yoktu hiç bir hak idda edemezdım ama şimdi bişi olsa oturur ağlarmıydım yoksa hatalı olan tarafın ağzını yüzünü kırmazmıydım ! Sence kardeşim ?
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
aldım bende zealsun zs 200 gs

selam arkadaşlar ben ankardan ali öncelikle bu motoru ankardan nasıl temin ederim adana dan almaya gidiyorum. ben bulamadım birde servis sorununu ankaralı arkadaşlar nasıl çözüyo burda bayii yok çünki..
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
120 ibre var motorun amerikaya satılan bir modelide var herseyi aynı ama renkler farklı . 120 ibre orada 120 Mile olarak bulummakta motor aynı motor
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
ulasoto ben almak istiyordum ancak askerliğe 3,5 ay kaldı tereddütde kaldım.sahibinden de gördüm nasip değilmiş:pr:
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
ankaralı arkadaşlar yokmu yaw asya moto turka ve polen aynı malı getiriyorlar ama servislere nasıl ulaşıyoruz bilen yok mu
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
ulasoto abi
senınde cok guzel anan ların varmıs agzını yuzunu kırardın ama abazı anaların dda kotaaumus uzuldum kaza afılan yapmısın ama senın bı aynını sevdım atek basına bı ıslerrle ugraasımom usun

ulasoto abı kusura bakma klavye bozuk ndan kelımelerı yanlıs yunlus yazıom
:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Ah birde anlayabilsem !

ulasoto abi
senınde cok guzel anan ların varmıs agzını yuzunu kırardın ama abazı anaların dda kotaaumus uzuldum kaza afılan yapmısın ama senın bı aynını sevdım atek basına bı ıslerrle ugraasımom usun

ulasoto abı kusura bakma klavye bozuk ndan kelımelerı yanlıs yunlus yazıom
:pr:

Kardeşim klavyeni yaptır yoksa yanlış anlaşılmalar sonucu kötü şeyler olabilir ! ve yazdıklarından bişi anlamadım hele de son kısımdan n demek istedin anlamadım !
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
:) ulasoto abisen oncekıyazdıklarımı bosver senın kucukken cok guzel anıların varmı ama bı yandanda kotu anıların varmıs sen ucurumdan uctum dedın ya cok hazar gordunmu sen ????? ve sana bise sorcam sen adana da mı oturuon
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst