Selam arkadaşlar ya cep telden çekimde bu şekilde çıkıyor ben kaskla kullanırken daha hoş hadda süper ama kask takmadan motorun sbop sesi gibi sesler olmasa ekzostu daha ii anlarsın ama başkası kullanırken dinledim 200 cc devirsiz bi makinadan daha n bekliyosun onuda anlamadım

maninada o sesli motorlarda hani dediğin 16 bin devir var bu gs de ise 11 bin ama 9 dan sonra mı..yo

sorun burda işte ses konusunda ama yapılacak başka bişi ekzost çıkışı ile oynamak biraz ses tonu değişir ama birinde gördüm satılık sahibinden.com da görüntü çok kötü olmuş: S Hatda benim ekzost yoşhi nin içi ile aynı yaptım ama ses bu kadar :S boşuna para vermeyin ses ekzostlarına ...ses konusu bence bu arkadaşlar ve bu kadar... Başka bişi

Ha unutmadan fiyatını düşürdüm 2500 ytl son veriyom motor bodrumda duruyoo evin bodrumunda zealsuncu arkadşlar kızmasın ihtiyacım var yoksa 3 den aşağı vermem isteyen olursa arkadaşlarınız fln yardımlarınınzı bekliyorum Sağolun ....